شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ضمانت نامه ایزوگام

اگرچه امروزه بیشتر افراد با ضمانت نامه ایزوگام آشنایی دارند، اما حقیقت این است که افراد کمی ممکن است از جزئیات آن اطلاع داشته باشند. اگر شما هم می خواهید در مورد ضمانت نامه ها و بیمه نامه های ایزوگام اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید به شکل کامل تر و بهتر از این گارانتی ها استفاده کنید، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

همواره دغدغه ی انتخاب محصولات با کیفیت و مطمئن برای مشتریان وجود داشته است. به طوری که امروزه شرکت‌ های تولید کننده با ارائه انواع ضمانت نامه‌ ها و بیمه نامه‌ ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند، در جلب توجه مشتریان از یکدیگر سبقت می گیرند. در میان محصولات مرتبط با صنعت ساختمان، عایق‌های رطوبتی یا ایزوگام نیز به واسطه کاربردهای حیاتی و فراوان، اهمیت ویژه‌ ای دارند.

اگر تا کنون اقدام به ایزوگام کردن سقف خانه یا کف استخر و یا سطوح دیگر در ساختمان خود کرده باشید، مطمئنا با برند های مختلفی از ایزوگام‌ ها آشنا شده اید که هر یک از آن ها ضمانت نامه‌ های مختلفی اعم از کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می‌ کنند. اما با وجود ضمانت‌ نامه های طولانی مدتی که در هنگام خرید ایزوگام به مصرف کنندگان وعده داده می‌ شود، متأسفانه در بیشتر مواقع در هنگام استفاده از این گارانتی‌ ها مشکلات زیادی در راه مصرف کننده قرار دارند. در واقع در این ضمانت نامه‌ ها، با شیطنت هایی که در برخی از بند‌ های آن انجام می‌ دهند، باعث می‌ شوند تا در آینده راه سوء استفاده از آن ها باز باشد.

ضمانت نامه ایزوگام

ضمانت نامه ایزوگام چیست؟

همانطور که می دانید ضمانت نامه یا گارانتی، یک توافق نامه ی قانونی است که یک مجموعه یا شرکت به واسطه ی ارائه ی آن به مشتریان، کیفیت کار خود را در طول دوره زمانی معینی تضمین می کند. اما این ضمانت نامه زمانی دارای اعتبار قانونی است که توسط مجری آن نمایندگی و شرکت تولید کننده محصول، تأیید شده و همچنین مهر و امضاء شود.

در مورد عایق کاری ایزوگام با توجه به این که ضمانت نامه ایزوگام در واقع تضمینی است بر کیفیت و طول عمر محصول که توسط فروشنده به مشتری داده می‌ شود، اغلب شرکت‌ ها ضمانت نامه‌ های بلند مدت و ۱۰ ساله ارائه می دهند و بدین ترتیب در صورت بروز مشکلات خاص، پشتیبانی از محصول و جبران خسارات احتمالی را برای مشتری تضمین می کنند. البته این ضمانت نامه‌ ها پس از نصب ایزوگام و بازدید کارشناسان شرکت نصب کننده از محیط و حصول اطمینان از نصب صحیح عایق رطوبتی، به مشتریان اعطاء می گردد.

از آنجا که در برخی موارد، به دلالیل مختلفی نظیر سهل انگاری پرسنل اجرای پروژه در حین کار یا ایجاد مشکلات مرتبط با مواد به کار رفته و موارد این چنینی، ایزوگام دچار مشکلات اساسی می گردد و برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از آن باید بلافاصله تعمیر شود، وجود ضمانت نامه  معتبر اهمیت زیادی پیدا می کند.

بهترین گارانتی ایزوگام

با توجه به این توضیحات، باید بررسی شود که بهترین ضمانت نامه ایزوگام کدام است؟ کارشناسان ما در  نمایندگی ایزوگام شرکت پردیسان گستر، اعتقاد دارند که پیش از خرید ایزوگام، در هنگام خرید ایزوگام باید نهایت دقت در انتخاب ایزوگام در زمینه ی گارانتی ایزوگام و مفاد و تبصره های آن به خرج داده شود.

تمامی جزئیات ضمانت نامه و بیمه نامه باید مو به مو و با صبر و حوصله بررسی شود و در نهایت محصولی انتخاب شود که بهترین گارانتی ایزوگام را داشته و مطمئن تر است. منظور از بهترین ضمانت نامه نیز این است که شرکت تولید کننده و همچنین نصب کننده، باید تضمین کنند که ایزوگام، کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و به صورت صحیح نصب و اجرا شده است. از ان جایی که ضمانت نامه ایزوگام، از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است؛ بنابراین باید در انتخاب ایزوگام، در مورد ضمانت نامه ی آن توجه زیادی شود.

انواع ضمانت نامه ایزوگام

ضمانت نامه شامل بیمه نامه، ضمانت نامه کتبی کارخانه تولید کننده و یا ضمانت نامه نصب است. همانطور که ذکر شد، وجود ضمانت نامه به معنی ارائه خدمات پس از فروش بوده و به همین جهت با قیمت ایزوگام رابطه مستقیم دارد. بنابراین انواع روش‌های گارانتی محصول شامل ضمانت ایزوگام کار (نصاب) ، ضمانت کارخانه تولید کننده و یا شرکت بیمه با توجه به شرایط تحت پوشش و نکات مثبت هر یک و کاربرد متفاوت آن ها، به طور کلی توصیه می‌شود.

بنابراین توجه داشته باشید که پیش از خرید هر نوع عایق رطوبتی تمامی جزئیات مرتبط با محصول مورد نظر، از جمله مفاد ذکر شده در ضمانت نامه‌ها و بیمه نامه‌های محصول و همچنین شرایط خرید و تحویل آن با دقت بررسی شود تا با صرف مناسب‌ ترین میزان هزینه، با کیفیت ترین ایزوگام با اطمینان خاطر تهیه شود.

انواع ضمانت نامه های ایزوگام عبارتند از:

۱) ضمانت ایزوگام توسط شرکت بیمه

ضمانت شرکت های بیمه از جمله ضمانت های ارائه شده برای ایزوگام می باشد که در اصطلاح به آن بیمه نامه نیز گفته می شود. بیمه نامه‌ هایی که از طرف شرکت تولید کننده ایزوگام صادر می شوند، معمولا در چند نسخه می باشند که توسط یکی از شرکت‌ های معتبر بیمه در کشور ممهور می شوند.

اما بهتر است دانید که ارائه ی محصولاتی نظیر ایزوگام، تحت پوشش بیمه‌ های چند ساله، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و در عمل به دلیل شرایط سخت و انجام نشدنی که در این گونه قرار دادها ذکر می شود، شرکت‌ های صادر کننده ی این بیمه نامه‌ ها معمولاً خسارت های ناشی از مشکلات ایجاد شده در ایزوگام را به طور کامل به مشتریان خود پرداخت نمی نمایند.

۲) ضمانت کارخانه برای تأیید کیفیت ایزوگام

ضمانت نامه ای که از طرف نمایندگی یا شرکت تولید کننده ایزوگام به عنوان یک عایق پوششی ضد رطوبت صادر می‌ شود، در ۲ نسخه می باشد که دارای مهر نماینده ی شرکت تولید کننده ی ایزوگام است؛ علت این موضوع نیز این است که بازه ی زمانی ضمانت محصول به طور کلی به کیفیت محصول، جزئیات ساخت و مشخصه‌ های عمده ی ایزوگام بستگی دارد.

۳) ضمانت شرکت های نصب ایزوگام

معمولاً ارائه، تأیید و امضاء ضمانت نامه ایزوگام از وظایف شرکت‌ های نصب کننده ایزوگام است. چرا که حتی برترین برندهای ایزوگام با بالاترین کیفیت نیز برای دستیابی به بالاترین میزان بازدهی و طول عمرمفید بالای ایزوگام، باید توسط ایزوگام کارهای مجرب و متخصص نصب شوند و روند نصب و اجرای کاملا صحیح و استانداردی داشته باشند.

شرکت پردیسان گستر به دلیل استفاده از نیروهای نصاب ایزوگام متخصص و با تجربه برای نصب و راه اندازی ایزوگام در نمایندگی های خود در تمامی مناطق تهران و کرج، با اطمینان از کیفیت ایزوگام ها و همچنین خدمات نصبی که به مشتریان خود عرضه می کند، ضمانت نامه های معتبر و تأیید شده که دارای مهر و امضای نمایندگی می باشد به مشتریان خود ارائه می کند تا در صورت لزوم بتوانند از خدمات پس از فروش بی نظیری که شرکت پردیسان گستر در تمامی مناطق تهران و کرج به صورت رایگان ارائه می دهد، استفاده نمایند.

شما همشهریان عزیز در تهران و کرج نیز می توانید جهت بهره مندی از انواع خدمات عایق کاری در این مناطق به نمایندگی های این شرکت معتبر مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات در زمینه ی ضمانت نامه ایزوگام و خدمات پس از فروش ارائه شده توسط این مجموعه، با شماره  تلفن های درج شده در سایت این شرکت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع