شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام مهر گستر دلیجان

ایزوگام مهر گستر دلیجان که از محصولات مرغوب و پرفروش در بازار ایزوگام ایران است، به منظور عایق کاری سطوح مختلف از جمله پشت بام، دیوارها، سرویس های بهداشتی، ایزوگام استخر، پای ستون ها در پی ساختمان، کف آشپزخانه، پارکینگ و … به کار می رود. این محصول به عنوان یکی از محصولات استاندارد و بهترین ایزوگام موجود در بازار ایزوگام کشور شناخته شده است.

این نوع از ایزوگام دلیجان با استفاده از قیر دمیده درجه یک و همچنین الیاف استاندارد، تولید شده و به فروش می رسد. توجه داشته باشید که اگر در تولید ایزوگام از قیر نامرغوب استفاده شود، پس از مدتی به ویژه در عایق کاری پشت بام  در اثر تابش نور خورشید و باد و باران، ایزوگام مورد نظر حالت خشکی پیدا کرده و خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و شکننده می شود. در این شرایط این ایزوگام دیگر کارایی خود را از دست می دهد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

شرکت پردیسان گستر به عنوان نمایندگی رسمی برند مهر گستر دلیجان در تمامی مناطق تهران و کرج می باشد که شما عزیزان ساکن در این مناطق می توانید برای دریافت انواع خدمات این نوع ایزوگام و یا دریافت مشاوره ی رایگان در مورد انواع مختلف این ایزوگام، به همکاران ما در این نمایندگی ها مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی با آنان تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در واحد فروش این مراکز، پاسخگوی سؤالات شما عزیزان خواهند بود.

ایزوگام مهر گستر دلیجان

مشخصات ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

در زمینه مشخصات فنی ایزوگام مهر گستر دلیجان می توان گفت که این محصول از جمله مرغوب ترین برندهای ایزوگام در بازار است که دارای تیشوی نخ دار و پلی استر نبافته، پلاستیک و مشتقات عالی است و همچنین به دلیل دارا بودن قیر خالص و طبیعی اصلاح شده در ترکیب خود از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است. این برند از ایزوگام محکم و با دوام است و به همین دلیل زود پاره نمی شود، لبه های آن نیز کاملا سالم بوده و ضخامت کل رول یکنواخت می باشد. علاوه بر این، این نوع از ایزوگام دلیجان از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که در اینجا به برخی از مشخصات آن اشاره می کنیم.

  • طول هر رول از این ایزوگام دلیجان ۱۰ متر می باشد.
  • ضخامت این نوع از ایزوگام ۴ میلی متر است.
  • وزن هر رول این ایزوگام در حدود ۴۳ کیلوگرم است.
  • این برند از ایزوگام با قیر دمیده درجه یک و الیاف استاندارد تولید می شود.
  • این ایزوگام دارای نشان ملی استاندارد است.
  • محاسبه قیمت این برند از ایزوگام نبز بر اساس متر مربع می باشد.

قیمت ایزوگام مهر گستر دلیجان در تهران

قیمت ایزوگام مهر گستر دلیجان در تهران نیز همانند سایر برندهای ایزوگام، بر اساس مقدار ایزوگام مصرفی بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. علاوه بر آن کارخانه تولیدی این برند از ایزوگام دلیجان انواع ایزوگام های مورد نیاز مردم و مشتریان از جمله ایزوگام های تک لایه، دو لایه، فویل دار و بدون فویل یا ساده و را در اختیار مشتریان قرار می دهد که قیمت هر یک از این انواع ایزوگام در تهران متفاوت است. شایان ذکر است که این برند از ایزوگام به صورت جزئی و یا پخش عمده، خدمت مشتریان در تهران عرضه می شوند که قیمت روز این نوع از دلیجان نیز در تهران در هر یک از این حالت ها نیز متفاوت می باشد.

برای تهیه ی این برند از ایزوگام با پایین ترین قیمت و به صورت کاملا اقتصادی، می توانید به هر یک از نمایندگی های شرکت پردیسان گستر در تهران مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت این شرکت، ثبت سفارش نمایید. همکاران ما در هریک از این نمایندگی ها آماده ی ارائه ی مشاوره به شما می باشند.

قیمت ایزوگام مهر گستر دلیجان در کرج

به طور کلی قیمت ایزوگام مهر گستر دلیجان در کرج بر اساس قیمت این برند ایزوگام در تهران و همچنین با احتساب هزینه ی حمل آن بر اساس مسافت محاسبه می گردد.

این برند از ایزوگام دلیجان به عنوان برندی برتر در زمینه تولید انواع ایزوگام در نمایندگی های معتبر فروش و عرضه این محصول در شرکت پردیسان گستر در سراسر کرج به فروش می رسد. ایزوگام مهر گستر دلیجان از جمله برندهای ایزوگام شهرستان دلیجان است که در بازار ایزوگام ایران بسیار خوش درخشیده است و گارانتی فروش و کیفیت بالای محصولات تولیدی در کارخانه مهر گستر خود دلیلی بر کیفیت بالای این محصول است و می تواند مشتریان زیادی را برای خرید انواع ایزوگام تولیدی در این کارخانه جذب کند.

توجه داشته باشید که قیمت عمده ی این نوع ایزوگام و همین طور قیمت فروش جزئی آن در نمایندگی این شرکت در کرج به مراتب پایین تر است.

خرید ایزوگام مهر گستر دلیجان

یکی از مهمترین مسائلی که در زمان خرید ایزوگام مهر گستر دلیجان باید به آن توجه کرد، توجه به نشان استاندارد ملی ایران است که بر روی برچسب رول های ایزوگام حک شده است. هر رول از این نوع ایزوگام دلیجان دارای ۱۰ متر طول می باشد و وزن آن در حدود ۴۳ کیلوگرم است که از این نظر، استاندارد ملی ایران، مربوط به ورق انعطاف پذیر عایق رطوبتی و ورق های تقویت شده ی عایق رطوبتی سطوح را دارا می باشد. بنابراین برند مهر گستر با دارا بودن نشان ملی استاندارد ایران و ضمانت ۱۰ ساله پس از نصب، از بهترین برند های ایزوگام در بازار ایران است.

اما متأسفانه برخی از افراد سود جو با سوء استفاده از نام برند شرکت های تولید کننده ایزوگام استاندارد و معتبر، اقدام به فروش ایزوگام بی کیفیت خود با نام جعلی می کنند. اما توجه داشته باشید که در ترکیبات این عایق های بی کیفیت از پودرهای مختلف، کوک، ضایعات پالایشگاه، مازوت، ضایعات پلاستیکی و غیره استفاده می شود که کیفیت ایزوگام را به شدت پایین می آورند و متأسفانه این گونه محصولات از نظر ظاهری نیز هیچگونه تفاوتی با ایزوگام مرغوب ندارند. یکی از روش های ساده ی شناخت ایزوگام نامرغوب این است که هنگام نصب، بوی دود، گازوئیل و روغن سوخته محیط را فرا می گیرد.

از این رو توصیه می شود که چنانچه قصد خرید ایزوگام با برند معتبر مهر گستر را دارید، از مراکز معتبر و یا شرکت های معتبر اقدام به خرید کنید.

شرکت پردیسان گستر در نمایندگی های معتبر خود در تهران و کرج خدمات فروش ایزوگام مهر گستر دلیجان به صورت اصل و استاندارد همراه با ضمانت نامه ایزوگام و خدمات پس از فروش را ارائه می دهد.

آیا فروش ایزوگام مهر گستر دلیجان ارسال به درب منزل دارد و هزینه حمل ایزوگام چقدر است؟

بله. در صورت تهیه ایزوگام مهر گستر دلیجان از هر یک از نمایندگی های شرکت پردیسان گستر در تهران و کرج، امکان استفاده از سرویس ارسال به درب منزل که توسط این شرکت ارائه می گردد، وجود دارد.

 شایان ذکر است که این شرکت هزینه حمل را برای مشتریان خود به صورت رایگان در نظر می گیرد.

آیا امکان خرید اینترنتی ایزوگام مهر گستر دلیجان وجود دارد؟

بله. مجموعه پردیسان گستر به منظور رفاه حال مشتریان خود در تهران و کرج امکان خرید اینترنتی این برند از ایزوگام دلیجان را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند با مراجعه به سایت این شرکت به راحتی اقدام به ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

چرا ایزوگام مهر گستر دلیجان در نمایندگی های شرکت پردیسان گستر، با قیمتی پایین تر از مراکز فروش دیگر به مشتریان عرضه می شود؟

شرکت پردیسان گستر با سابقه ی چندین ساله ای که در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی به ویژه ایزوگام دارد، توانسته است با حذف واسطه ها و همچنین هزینه های اضافی، این برند از ایزوگام را مستقیما و به صورت عمده از کارخانه ی تولید کننده آن تهیه کرده و بدون واسطه با نازلترین قیمت ایزوگام در تهران و کرج در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *