شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در فرحزاد

ساکنان محترم فرحزاد که قصد انجام عایق کاری ایزوگام در فرحزاد را دارید، از این پس دیگر نیاز نیست که برای عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان ها و پشت بام منازل خود نگران انتخاب یک ایزوگام باکیفیت و استاندارد باشید؛ شرکت پردیسان گستر از طریق نمایندگی های فعال خود در فرحزاد، تمامی خدمات ایزوگام در این منطقه را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود انجام می دهد.شما می توانید با مراجعه به نمایندگی‌ های این شرکت، علاوه بر خدمات ایزوگام در فرحزاد، خدمات مربوط به انواع دیگر عایق کاری از جمله آسفالت کاری و قیرگونی در این منطقه را نیز با بالاترین کیفیت از همکاران ما در این شرکت بخواهید.

نصب ایزوگام در فرحزاد

خرید ایزوگام در فرحزاد تهران

امروزه عایق کاری ایزوگام بر روی انواع سطوح از جمله پشت بام، سرویس های بهداشتی، حمام، کف آشپزخانه، دیوارها، کف و دیواره های استخر و حتی در فونداسیون ساختمان و در اطراف ستون ها نیز کاربرد دارد. به دلیل گستردگی استفاده از این نوع عایق، انواع متنوعی از ایزوگام با کیفیت های مختلف در کشور تولید می شوند و همین امر موجب شده است که انتخاب ایزوگام مرغوب برای خریداران به راحتی و حتی گاها به درستی انجام نگیرد و یا برای گرفتن خدمات مختلف ایزوگام دچار سردرگمی شوند.

شرکت پردیسان گستر به عنوان یک نمایندگی معتبر، با سابقه ای طولانی و موفق در زمینه انواع خدمات ایزوگام، برترین برندهای ایزوگام موجود در کشور را به صورت اصل و مطمئن با قیمتی مناسب به مشتریان خود در فرحزاد عرضه می کند.شما ساکنان محترم فرحزاد می توانید برای خرید ایزوگام در فرحزاد تهران به نمایندگی این شرکت مراجعه کرده و علاوه بر تهیه ایزوگام مصرفی خود، از خدمات پس از فروش بی نظیری که این شرکت به مشتریان خود ارائه می کند نیز بهره مند گردید.

خدمات نصب و اجرای ایزوگام در فرحزاد

علاوه بر نوع ایزوگام انتخابی مشتری، نصب، اجرا و راه اندازی کامل ایزوگام نیز از اهمیت بالایی در کیفیت نهایی عایق کاری برخوردار است، زیرا عدم اجرای صحیح ایزوگام، موجب کاهش عمر مفید ایزوگام و افزایش هزینه ضایعات می شود.

 گاهی اوقات نصب ایزوگام توسط افراد بی تجربه و تازه کار انجام می شود که ممکن است، بعد از نصب موجب ایجاد خسارت هایی در ساختمان گردد. بنایراین توصیه می شود که کار نصب ایزوگام به شرکت هایی سپرده شود که دارای پرسنل و کارشناسان با تجربه و متخصص در این زمینه هستند.

شرکت پردیسان گستر که دارای سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه انواع خدمات ایزوگام از جمله   نصب ایزوگام    در تهران می باشد، با به کارگیری ایزوگام کارهای خبره و با تجربه، تمامی خدمات نصب و اجرای ایزوگام در فرحزاد را بر روی انواع سطوح از جمله سطوح بتنی، فلزی، سنگی و آجری در محل ها و مکان های مختلف مانند پشت بام ها، ایرانت، فنداسیون و پی ساختمان ها، استخر‌ها، سرویس های بهداشتی و حمام، پارکینگ های طبقاتی، پل های هوایی، سردخانه ها، مخازن آب، دام‌داری ها، مرغداری ها، تونل ها، کانال های آبیاری، باند فرودگاه و ایزوگام لوله های آب، لوله های گاز و لوله های نفت و… با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام در فرحزاد

در صورت خرابی و یا ایجاد نقص در ایزوگام سقف، این ایزوگام به راحتی قابل تعویض کردن است. اما باید توجه داشت که تعویض کلی ایزوگام، هزینه تعمیرات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد؛ زیرا تعویض کلی ایزوگام مستلزم کندن ایزوگام قبلی است که این کار نیز خود هزینه ای در بر خواهد داشت.روش دیگر این است که به راحتی روی ایزوگامی که دچار خرابی شده، دوباره با یک لایه ایزوگام دیگر پوشانده شود، ولی این کار نیز به دلیل اینکه وزن سقف را بالا می‌برد، توصیه نمی شود.

بنابراین بهترین کار این است که در مورد خرابی های محدود، نسبت به تعمیر ایزوگام اقدام شود. بدین ترتیب بهتر است که این خرابی ها با روش‌ های درست و صحیح ترمیم شوند که این کار نیز به دلیل حساسیت های ویژه، نیازمند یک تیم کاری با تجربه و مطمئن و همچنین کارشناسان مجرب برای ارائه مطمئن ترین و با کیفیت ترین خدمات می‌ باشد.

شما عزیزان در فرحزاد می توانید برای گرفتن بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر ایزوگام، از جمله ترمیم و لکه گیری ایزوگام در فرحزاد به ایزوگام کارهای زبده و کار آزموده ما در شرکت پردیسان گستر مراجعه کرده و علاوه بر خدمات تعمیر ایزوگام از مشاوره های کارشناسان مجرب ما نیز بهره‌مند شوید.

هزینه ایزوگام با دستمزد ایزوگام کار در فرحزاد

هزینه ایزوگام در فرحزاد بر اساس متراژ و بر حسب متر مربع ایزوگام مصرفی محاسبه می گردد و همچنین جنس و نوع ایزوگام نیز بر قیمت روز ایزوگام در فرحزاد تأثیر می گذارد. برای مثال قیمت ایزوگام فویل دار حدود ۱۰ درصد بالاتر از ایزوگام بدون فویل می باشد.

علاوه بر این ها اجرت نصاب ایزوگام هم از دیگر عوامل تأثیرگذار بر هزینه ایزوگام می باشد. دستمزد روز ایزوگام کار در مناطق مختلف متفاوت است و همچنین دستمزد نصاب ایزوگام برای نصب ایزوگام بر روی سطوح مختلف نیز تفاوت دارد، از جمله نصب ایزوگام بر روی پشت بام، نصب ایزوگام روی دیوارها، نصب ایزوگام روی شیروانی   و …شما اهالی محترم فرحزاد می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر شرکت پردیسان گستر برترین برندهای ایزوگام در فرحزاد را با پایین ترین قیمت روز و به قیمت درب کارخانه دریافت کرده و خدمات نصب و اجرای آن را نیز با مناسب ترین اجرت نصب دریافت کنید.

خدمات آسفالت کاری در فرحزاد

شرکت پردیسان گستر تمامی خدمات عایق کاری از جمله خدمات آسفالت کاری در فرحزاد را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان خود انجام می دهد. از جمله خدمات آسفالتکاری که در این منطقه توسط نمایندگی های این شرکت انجام می شوند، عبارتند از :

  1. پخش و اجرای آسفالت بر روی سطوح مختلف به صورت مکانیزه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن
  2. پخش و اجرای آسفالت به صورت دستی در فضاهای کوچک توسط آسفالت کارهای ماهر
  3. زیرسازی و شیب بندی سطوح مختلف، پیش از انجام آسفالت کاری
  4. محوطه سازی
  5. خدمات تعمیر آسفالت از جمله ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت هایی از آسفالت که دچار خرابی شده است
  6. استفاده از تراشه های آسفالت برای آسفالت کاری جاده ها، باند فرودگاه و همچنین پشت بام ساختمان ها
ترمیم و لکه گیری آسفالت

قیرگونی در فرحزاد تهران

شرکت پردیسان گستر کلیه ی خدمات قیرگونی در فرحزاد را بر روی سطوح مختلف با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه درجه یک قیر و گونی انجام می دهد.از جمله خدمات قیر گونی که این شرکت در فرحزاد انجام می دهد، عبارتند از:

  • ترمیم و تعویض قیرگونی کهنه پشت بام ( لکه گیری و رفع نم و رطوبت قیر گونی کهنه پشت بام )
  • زیرسازی پشت بام ها جهت اجرای قیرگونی
  • قیرپاشی زیر ایزوگام برای سطوحی که نیاز به پاشیدن قیر دارند.
آیا ایزوگام هایی که شرکت پردیسان گستر در فرحزاد ارائه می کند، دارای بیمه و ضمانت نامه هستند؟

تمامی انواع ایزوگام که در شرکت پردیسان گستر به مشتریان عرضه می شوند، از نوع ایزوگام های اصل بوده و دارای بیمه نامه و ضمانت ۱۰ ساله می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *