شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در غرب تهران

 اهالی محترم غرب تهران! که به دنبال خدمات ایزوگام در غرب تهران هستید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. کسانی که برای عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان‌ های خود اقدام می‌ کنند، همواره این دغدغه و نگرانی را با خود به همراه دارند که آیا ایزوگامی که برای عایق‌ کاری انتخاب کرده‌ اند، طول عمر بالایی خواهد داشت یا نه؟ و آیا این ایزوگام از لحاظ کیفیت مطابق با استاندارد های روز می باشد و ویژگی های یک ایزوگام مرغوب را دارد یا نه؟

متأسفانه امروزه با توجه به تعداد زیاد کارخانه های تولید ایزوگام در کشور، ایزوگام‌های نامرغوب و غیر استاندارد در کشور نیز به فراوانی یافت می‌شوند. بنابراین برای شناخت یک ایزوگام مرغوب در هنگام خرید، حتما باید با مشخصات و ویژگی‌های ایزوگام با کیفیت و استاندارد آشنا باشید.

اما یک روش راحت و مطمئن این است که ایزوگام مورد نیاز برای عایق کاری سطوح در ساختمان های خود را از شرکت های معتبر و خوش سابقه تهیه کنید تا مطمئن باشید که از ایزوگام‌های با کیفیت  برتر موجود در بازار برای عایق کاری منازل خود استفاده کرده اید. شرکت پردیسان گستر، انواع خدمات ایزوگام در غرب تهران را به انجام می رساند.

قیمت ایزوگام در غرب تهران چگونه محاسبه می شود؟

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام در غرب تهران، نوع ایزوگام مصرفی برای عایق کاری می باشد. با توجه به این که ایزوگام مصرفی از نوع فویل دار و با روکش آلومینیومی باشد و یا از نوع بدون فویل، قیمت های متفاوتی خواهند داشت. علاوه بر این تعداد لایه های ایزوگام مصرفی که از نوع ایزوگام دولایه باشد یا تک لایه نیز بر روی قیمت ایزوگام تاثیر دارند.

فارغ از نوع ایزوگام مصرفی برای عایق کاری، مسافت و فاصله از کارخانه‌ی تولید‌کننده‌ی ایزوگام نیز بر قیمت ایزوگام اثر می‌گذارد و طبیعتا هر چه فاصله‌ی منطقه‌ی مورد نظر از کارخانه بیشتر باشد، قیمت تمام شده‌ی ایزوگام بالاتر می‌رود.
اما شما عزیزان در غرب تهران می توانید با مراجعه به هر یک از نمایندگی های شرکت پردیسان گستر، برترین برندهای ایزوگام در غرب تهران را به قیمت درب کارخانه از این نمایندگی ها خریداری کرده و علاوه بر استفاده از سایر خدمات ایزوگام که به بهترین نحو در این نمایندگی ها ارائه می شود، از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند گردید.

اجرا و نصب ایزوگام در غرب تهران

ایزوگام عایق رطوبتی پرطرفدار قابلیت نصب و عایق کاری در سطوح مختلف را دارد، از جمله: عایق کاری پشت بام و سقف، عایق کاری پی و اطراف ستونها در ساختمان، عایق کاری حمام و سرویس های بهداشتی، عایق کاری استخر، عایق کاری کف آشپزخانه، عایق کاری تراس و تمامی محل های دیگری که نیاز به عایق های رطوبتی دارند.

نصب ایزوگام یک کار کاملا حرفه ای می باشد که حتما باید توسط نیروی کاری با تجربه و متخصص انجام شود تا بتواند بدون هیچ گونه نشتی و به صورت کاملا سالم و استاندارد، کارایی لازم را داشته و طول عمر بالایی داشته باشد.

شرکت پردیسان گستر که در زمینه نصب ایزوگام از با تجربه ترین و متخصص ترین نیروهای خود بهره می گیرد، تمامی خدمات نصب و اجرای خود را تضمین می کند تا مشتریان این شرکت با خاطری آسوده از خدمات نصب این شرکت بهره مند گردند.

شما اهالی محترم پایتخت در غرب تهران میتوانید با مراجعه به هریک از نمایندگی های پردیسان گستر، از بهترین و با کیفیت ترین خدمات نصب ایزوگام در غرب تهران، مطابق با استاندارد های روز دنیا بهره مند گردید و به جمع کثیر مشتریان رضایتمند شرکت پردیسان گستر بپیوندید.

نمایندگی فروش ایزوگام در غرب تهران

ایزوگام که به عنوان یکی از بهترین و پر طرفدارترین عایق‌های رطوبتی در دنیای امروزی شناخته شده است، امروزه به دلیل رقابتی که در بازار وجود دارد، در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های متعددی به فروش می‌رسد و متأسفانه تبلیغات ناسالم و نامعتبری نیز پیرامون آن وجود دارد که موجب نگرانی مشتریان به هنگام مراجعه برای خرید ایزوگام جهت عایق کاری سطوح در ساختمان‌های خود شده است.

یکی از نگرانی‌های مشتریان وجود ایزوگام‌های نامرغوب و غیر استاندارد در بازار می‌باشد که در تولید آن‌ها از پودر‌های معدنی به جای قیر استفاده شده است تا صرفه‌ی اقتصادی بالاتری  داشته باشند.اما این ایزوگام‌ها از لحاظ کیفیت به هیچ عنوان  قابل مقایسه با ایزوگام‌های با کیفیت و برند‌های مرغوب موجود در بازار نمی‌باشند.برای مثال دارای بوی نامطبوعی هستند که در هنگام خرید کاملا قابل شناسایی خواهند بود.

اما متأسفانه گاهی عدم اطلاع و آگاهی خریداران، زمینه را برای سودجویان فراهم می‌کند تا با فروش انواع ایزوگام‌های غیر استاندارد با قیمت‌های گزاف، موجب سر در گمی خریداران عایق‌های رطوبتی در بازار شوند.

شرکت پردیسان گستر آماده ی ارائه ی برترین برندهای ایزوگام به ساکنان محترم پایتخت در غرب تهران می باشد. اهالی محترم غرب تهران می توانند علاوه بر خرید ایزوگام مصرفی خود از نمایندگی های شرکت ایزوگام در تهران  به قیمت درب کارخانه و کاملا تضمینی، از سایر خدمات عایق کاری این شرکت از جمله نصب حرفه ای و تخصصی ایزوگام در غرب تهران نیز بهره مند گردند.

تعمیر ایزوگام در غرب تهران

همه ی عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام، به مرور زمان دچار آسیب شده و به دلایل مختلف خراب می شوند. عمر مفید ایزوگاهای با کیفیت و استاندارد که به درستی نصب شده اند، در حالت عادی در حدود ۱۵ سال می باشد. اما ممکن است عوامل مختلفی موجب خرابی ایزوگام زودتر از این مدت زمان شوند. از جمله ی این عوامل عبارتند از: تابش مستقیم نور خورشید، برخور اشیاء تیز با سطح ایزوگام مانند پایه ی کولر، قرار دادن اجسام سنگین بر روی سطح ایزوگام. در این شرایط به دلیل آسیب دیدن ایزوگام و نشت رطوبت به سطح، ایزوگام مورد نظر دیگر کارایی لازم را نداشته و نیاز به تعمیر خواهد داشت.

تعمیر ایزوگام به دلیل حساسیت بسیار بالایی که این کار دارد، یک کار کاملا تخصصی می باشد که باید توسط یک تیم کاملا حرفه ای و با تجربه انجام گیرد. خوشبختانه مهندسان و کارشناسان ما در شرکت پردیسان گستر سالها تجربه ی موفق در زمینه ی تعمیر ایزوگام را داشته و آماده ی ارائه ی انواع خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام در غرب تهران همراه با ضمانت اجرا می باشند.

دیگر خدمات شرکت پردیسان گستر در مناطق غرب تهران

از جمله خدمات گسترده ی عایق کاری که شرکت پردیسان گستر در مناطق غرب تهران ارائه می دهد، عبارتند از:

۱) فروش انواع برندهای برتر ایزوگام در غرب تهران

۲) نصب و اجرای  ایزوگام ستاره طلایی دلیجان ، شرق، سایه گستر و… در تمامی سطوح ساختمان  و در محل مورد نظر مشتری به صورت کاملا استاندارد و تخصصی با دستمزد مناسب

۳) اجرای آسفالت کاری و قیرگونی در انواع سطوح

۴) تعمیر ایزوگام و ترمیم آن

۵) نصب مجدد ایزوگام و یا لکه گیری ایزوگام در صورت نیاز

۶) تعمیر آسفالت از جمله ترمیم و لکه گیری آسفالت

۷) زیرسازی پیش از اجرای انواع عایق کاری ( ایزوگام و یا آسفالتکاری )

۸) شیب بندی

لازم به ذکر است که ساکنین محترم هر یک از مناطق غرب تهران از جمله شهرک غرب، سعادت آباد، گیشا، ستارخان، شهر زیبا و … با مراجعه به هر یک از نمایندگی های شرکت پردیسان گستر در غرب تهران، می توانند هر یک از خدمات مورد نظر خود در زمینه ی عایق کاری را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت کرده و علاوه بر آن از خدمات پس از فروش بی نظیر ما در شرکت پردیسان گستر نیز بهره مند گردند.

آسفالت کاری و قیرگونی در غرب تهران

شرکت پردیسان گستر علاوه بر خدمات ایزوگام در غرب تهران، ارائه دهنده ی تمامی خدمات آسفالت کاری و قیر و گونی در مناطق غرب تهران نیز می باشد. عملیات آسفالتکاری در این شرکت با استفاده از بهترین متریال به صورت مکانیزه توسط به روزترین ماشین آلات زیرسازی و پخش آسفالت اجرا می شوند.

علاوه بر آن برای مناطقی که به دلیل وجود محدودیت، امکان اجرای آسفالت کاری با استفاده از ماشین آلات سنگین وجود ندارد، اجرای آسفالت به صورت دستی نیز توسط نیروهای مجرب آسفالت کاری با رعایت استانداردهای پخش آسفالت صورت می گیرد.همچنین زیرسازی، تسطیح و شیب بندی مناسب قبل از اجرای آسفالت نیز از خدماتی است که توسط این شرکت به بهترین شکل اجرا می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *