شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

آب بندی ناودانی با ایزوگام

آب بندی ناودانی با ایزوگام یکی از مواردی است که در عایق کاری دارای اهمیت است. در صورتی که آب ها به مناسب هدایت نشوند آب ممکن است در سقف جمع شود و در نتیجه خسارت جبران ناپذیری ایجاد شود. امروز قصد داریم در این مقاله به بررسی بیشتر آب بندی ناودانی با ایزوگام بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

عایق بندی سقف و هدایت آب باران

امروزه مواد زیادی برای عایق کاری سقف وجود دارد. ایزوگام  مایع یا رول آن یکی از غشاهای پر استفاده در عایق کاری سقف است. این پوشش علاوه بر هدایت آب بیشتر اشعه‌های UV را هدایت می‌کند و دمای سقف را در هنگام قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید کاهش می‌دهد. نفوذ آب به سقف می تواند خانه شما را ویران کند، باعث تعمیرات پرهزینه شود و در صورت عدم کنترل سلامتی شما را به خطر بیاندازد. از ترکیدن لوله ها گرفته تا نشت آب باران از سقف ، ی توانید به آن آسیب وارد کند. از این رو برای محافظت از خانه خود در برابر آسیب آب و به حداقل رساندن خطر فاجعه نیاز است که ناودانی را لحاظ کنید و در هنگام ایزوگام کار دور ناودان را به صورت صحیح ایزوگام کنید.

زیرا در صورتی که بعد از ایزوگام کاری آب به درستی هدایت نشود باعث گرفتگی ناودان ها و باعث سرریز شدن آب و جمع شدن در اطراف فونداسیون خانه شما شود و منجر به آسیب احتمالی آب شود.

آب بندی ناودان ها با ایزوگام کاری

آب بندی ناودان ها با ایزوگام کاری در عایق کاری سقف بسیار مهم است، زیرا هنگامی که ناودان ها نزدیک به سقف متصل می شوند، انقباض و انبساط عرشه به آویزها فشار وارد می کند. در این شرایط، سخت افزاری که از آویزها در حین عایق کاری محافظت می کند، به مرور زمان شل می شود. این ممکن است در یک روز طوفانی یا زمانی که باران شدید می بارد اتفاق بیفتد. اگر این اتفاق بیفتد، ایزوگام ممکن است ترک بخورد، متورم شود و در نهایت آب به داخل ایزوگام نفوذ کرده و در نهایت عمر مفید آن را کاهش دهد.

نحوه انجام  آب بندی ناودانی با ایزوگام

آب بندی ناودانی با ایزوگام یکی از کم هزینه ترین کارهایی است که می توانید برای محافظت از خانه خود انجام دهید.

1- هماهنگی با ایزوگام کار

با نماینده ایزوگام تماس بگیرید و درخواست مشاوره را ثبت کنید. ایزوگام کار  به طور دقیق تعداد لایه های ایزوگام و همچنین هزینه کار  را به شما اطلاع می دهد. اگر در تهران و کرج هستید می توانید این کار را به مجموعه ما بسپارید. در مرکز ما ایزوگام با قیمت مناسب به فروش می رسد و خدمات نصب ایزوگام در سریع ترین زمان در هر نقطه از تهران و کرج انجام می شود. پس از توافق اولیه در یک روز آفتابی ایزوگام کار در محل حاضر خواهد شد و خدمات نصب را به انجام می رسد.

آب بندی ناودانی با ایزوگام دارای اهمیت است و تکنسین باید در این زمینه مهارت کافی داشته باشد. پس از اعمال عایق، ناودان ها را بررسی کنید و اتصالات شلی که ممکن است در نتیجه انبساط یا انقباض ایجاد شود را محکم کنید و این موضوع را با ایزوگام  کار در میان بگذارید.

2- ایزوگام کاری سطوح اطراف ناودان

برای آب بندی ناودانی با ایزوگام برای تمام سطوح باید شیب 5 درصد در نظر گرفت . این کار برای این هدف انجام می شود که آب در سطح ایزوگام جمع نشود. همچنین مکان هایی که دارای زاویه نود درجه هستند باید فیله کشی شوند.

3- شیب بندی مناسب سطوح اطراف ناودان در پشت بام ها

تنها راه حذف آب از پشت بام از طریق ناودان انجام می شود.  بنابراین شیب بندی سقف را باید به شیوه ای تنظیم کرد که تمام آب حاصل از بارندگی به سمت ناودان هدایت شود.

از این رو عایق های رطوبتی را باید موازی مسیر شیب نصب کرد. برای اینکه این اطمینان حاصل شود که آب روی پشت بام به صورت کامل به ناودان نفوذ می کند باید ایزوگام روی ناودان کشیده می شود و به وسیله حرارت محکم چسبانده می شود.

4- در نهایت تست ایزوگام کاری

پس از اینکه ایزوگام کاری به اتمام رسید نوبت به تست آن است. می توانید با پاشیدن آب به سطح کیفیت ایزوگام کاری را تست کنید.

نکات مورد توجه در ایزوگام کاری دور ناودان

در آب بندی ناودانی با ایزوگام بهتر است به نکاتی توجه شود:

  • بهتر است یک روز آفتابی را برای این کار انتخاب کنید.
  • باید توجه داشته باشید که باد زیادی نوزد.
  • سطح ایزوگام کاری باید خشک و عاری از گرد و غبار و کثیفی باشد.
  • شیب بندی باید به درستی انجام شود و اصول آن رعایت شود.
  • توجه داشته باشید که زیر سازی انجام شود.
  • برای ایزوگام دور ناودان بهتر است از ایزوگام دولایه استفاده شود.

 

در پردیسان گستر از تکنسین های ماهر و باتجربه برای ایزوگام کاری استفاده می شود. برای این منظور باید از بهترین مواد و بروزترین تجهیزات استفاده شود. در صورتی که قصد نصب ایزوگام با بهترین کیفیت را دارید می توانید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با ما در ارتباط باشید.

 

بهترین ایزوگام برای دور ناودان

انتخاب متریال ایزوگام برای دور ناودان در ایزوگام کاری دارای اهمیت است. حدالمکان تلاش کنید که ایزوگام از برند دلیجان را از نمایندگی معتبر خریداری کنید. به دلیل استقبال مردم نمونه های تقلبی این برند در کشور وجود دارد لذا در صورتی که سررشته ندارید بهتر است به نمایندگی مراجعه کنید.

در نمایندگی ما انواع و اقسام ایزوگام دلیجان به فروش می رسد. ایزوگام آسیا گستر دلیجان، ایزوگام پشم شیشه دلیجان،ایزوگام صدف بام دلیجان،ایزوگام نوین گستر دلیجان، ایزوگام غرب گستر دلیجان،ایزوگام ستاره طلایی دلیجان از نمونه های ایزوگام کاری در این مجموعه می باشد.

 

 

شماره تماس نمایندگی ایزوگام دلیجان

اگر قصد دارید سطح وسیعی را ایزوگام کنید و از این بابت نگرانی دارید می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. پردیسان گستر با کادری مجرب کلیه خدمات ایزوگام کاری در کرج و تهران را به انجام می رساند. برای ارتباط با ما فقط کافی است با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با ما تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع