شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیمت ایزوگام دانا پوش دلیجان

ساختمان ها طی دهه های گذشته به شکل کاملاً سنتی با استفاده از آسفالت و یا قیرگونی پوشش دهی میشد،قیمت ایزوگام دانا پوش دلیجان  اما با آغاز فعالیت مدرن تری تحت عنوان عایق رطوبتی و مزایایی که همواره به دنبال دارد اندک اندک جایگزین طرح های سنتی شد.

قیمت ایزوگام دانا پوش دلیجان در حال حاضر در ساختمان های زیادی برای اموری همچون پی ریزی ساختمان، ایزولاسیون دیوارها، اجرای فونداسیون، پشت بام، حمام و سرویس های بهداشتی از عایق رطوبتی استفاده می کنند. اگرچه آسفالت و قیرگونی از جمله قدیمی ترین گزینه ها به منظور عایق بندی ساختمان ها به شمار می رود اما هنوز هم گاهی اوقات از این موارد در برخی موارد استفاده می کنند. به طور کلی امروزه وظیفه عایق بندی کردن ساختمان ها بر دوش ایزوگام است.

قیمت ایزوگام

مشخصات ایزوگام دانا پوش دلیجان

در نظر داشته باشید که امروزه ایزوگام اسم بازرگانی یکی از اشکال عایق آماده که به منظور پوشش دهی استخر پشت بام و غیره به کار گرفته می شود و ضد رطوبت می باشد، است. در حقیقت ایزوگام نوعی پوشش به شمار می رود که به منظور پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان استفاده می شود.

نوع این پوشش دهی از طریق یک سری فرآورده های نفتی کسب می شود. توجه داشته باشید با توجه به موادی که در آن ها به کار گرفته می‌ شود و وضعیتی که نصب ایزوگام دانا پوش دلیجان به شکل کاملا ماهرانه انجام شود.

می ‌تواند میان  ۱۰ الی ۱۵ سال ساختمان شما را از جهت عایق سازی محل مورد نظر رفع کند اما پس از گذشت زمان مذکور می توانید اقدامات لازم را جهت نصب کامل، ترمیم سازی، نصب مجدد انجام دهید.
به خاطر داشته باشید که میزان ضخامت ایزوگام ها بسیار زیاد می باشد و معمولاً از آن جهت پوشش دهی اماکن صاف استفاده می کنند.

قیمت ایزوگام دانا پوش دلیجان

در واقع ایزوگام پوششی بسیار مقاوم متشکل از الیاف مصنوعی و قیر بوده که از طریق حرارت قابلیت چسباندن بر روی محل مورد نظر را پیدا می کند و تا حد زیادی قیمت ایزوگام دانا پوش دلیجان از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان پیشگیری می‌کند. عمر ایزوگام را چیزی حدود ده سال بیان کرده ‌اند که در واقع باکیفیت بسیار زیادش می ‌تواند ماندگاری بالا داشته باشد.

در حال حاضر ایزوگام به عنوان پدیده‌ ای کاملاً صنعتی با اتکا بر تکنولوژی، تجربه و علم که روز به روز در حال افزایش است به منظور ایمن‌ سازی بناها در برابر رطوبت و آب ناشی از ورود برف و باران شناخته می شود.

ایزوگام انواع گوناگونی دارد که پس از گذراندن تمامی مراحل در آزمایشگاه های موجود در کارخانه های تولیدی همچون کارخانه  میزان مقاومت بسیار زیادی را به دست می ‌آورد.

هزینه نصب ایزوگام

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید با بهترین نوع ایزوگام آشنایی پیدا کنید باید بگوییم این کار خیلی دشوار نیست، در حقیقت ایزوگام با کیفیت و مرغوب به ایزوگامی می‌ گویند که چروک و رد تاشدگی در رول ها دیده نشود.

بنابراین ایزوگامی که از سوی مشتری خریداری می شود بایستی تا حد زیادی یکدست باشد و به جز مواد که در لایه ها به کار گرفته می شود مواد دیگری در آن مشاهده نشود.

یکی از موارد بسیار مهم   نصب ایزوگام   می باشد، بطور مختصر ایزوگام با استفاده از حرارت بر روی محل مورد نظر می چسبد، اگر چه این کار خیلی ساده به نظر می‌ آید اما نیاز به مهارت و دانش کافی دارد.

نصب ایزوگام دانا پوش دلیجان

جالب است بدانید طریقه نصب   ایزوگام در کرج     و تهران و تمام نقاط کشور بر پشت بام معمولاً با استفاده از شیوه‌ های سنتی انجام می شود. فرد نصاب که توانسته در این حوزه تجربه و تخصص کافی را به دست آورد از طریق ایجاد حرارت بر قسمت زیرین که بایستی بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی گراد باشد به چسباندن ایزوگام بپردازد.

بنابراین با انجام چنین کاری ایزوگام به شکل دائمی به محل مورد نظر چسبندگی پیدا می کند. به منظور نصب ایزوگام بایستی محل مورد نظر را بسیار تمیز و خشک نمود. توصیه می شود تلاش کنید تا محل مورد نظر که همان سطح زیرین است حتی الامکان دچار برآمدگی نباشد.

نصاب از طریق تمیز کردن محل مورد نظر به دنبال پیشگیری از ایجاد ناهمواری بر روی آن می باشد؛ قیمت ایزوگام دانا پوش دلیجان  در تهران   چرا که هر چقدر محل مورد نظر صاف ‌تر و نصب ایزوگام بر روی محلی انجام شود که بدون برآمدگی است تا حد زیادی توانسته بر طول عمر ایزوگام بیفزاید و از این طریق احتمال پارگی را نیز کاهش می‌ دهد.

عملکرد ایزوگام دانا پوش دلیجان

کارخانه ایزوگام دانا پوش دلیجان و سایر کارخانه های معتبر به دلیل استحکام زیاد و قیمت به صرفه برای محل مورد نظر همچون پشت بام، استخر، تونل و غیره کارایی دارند؛ اما همواره عوامل دیگری نیز موجود است که باعث محبوبیت این گونه شده است.

فراموش نکنید ایزوگام شرایط ارتجاعی مناسب و از میزان فرسودگی اندکی برخوردار هستند، همچنین میزان استقامت این نوع عایق در برابر پارگی و خراشیدگی ها بسیار زیاد بوده و در برابر دمای کم بسیار منعطف می باشند.

بنابراین به کارگیری ایزوگام برای پوشش دهی محل مورد نظر بهترین ضامن برای محافظت از ساختمان شما به شمار می ‌رود. یکی از مزایای دیگر بهره گیری از ایزوگام می توان ایجاد سطوحی بسیار زیبا و هموار را برشمرد.

شیوه قیرگونی

اما در شیوه قیرگونی پس از گذشت اندکی متوجه وجود یک سری نشت هایی در لایه ‌های گونی می‌ شوید.
اگر می خواهید بدانید به لحاظ کیفی چه ایزوگامی بهترین شناخته می ‌شود؟ باید بگوییم معرفی بهترین قیمت ایزوگام دانا پوش دلیجان به لحاظ کیفی با توجه به عوامل زیادی مورد بررسی قرار می گیرد.

از مهم ترین ویژگی هایی که یک ایزوگام مرغوب بایستی دارا باشد موارد زیر است:

 _به طور کلی یک ایزوگام خوب بایستی از میزان قیر پلیمری با کیفیت زیادی برخوردار باشد.
– ضخامت و وزن کاملاً استاندارد داشته باشد.
– از میزان مقاومت و استحکام بسیار زیادی نیز برخوردار باشد.
– در ایزوگام هایی که با فویل پوشش دهی شده اند. آن ها از پودر های معدنی مرغوب استفاده شده است به کار بگیرید.
– یک ایزوگام خوب از مواد اولیه بسیار با کیفیت همچون پلی استر و تیشو برخوردار است.

قیرگونی در تهران

یک ایزوگام خوب به لحاظ کیفی و مرغوب در سراسر کشور. بایستی از میزان چسبندگی بسیار زیاد و مقاومت بالا. در مقابل گرما و سرما، انعطاف پذیری بسیار خوب برخوردار باشد. پیش از اینکه به دنبال برگزیدن ایزوگام خوب هستید بایستی.به نوع کاربرد آن در سازه مورد نظر توجه داشته باشید. زیرا ایزوگام های گوناگون و انواع عایق های رطوبتی بر اساس قسمت های ویژه از ساختمان در نظر گرفته می ‌شوند.

سخن پایانی:

بهتر است بدانید از جمله برندهای معتبر و مشهور در میان ایرانیان برند ایزوگام دانا پوش دلیجان است. کیفیت صادراتی برخوردار می باشد. این نوع برند به تولید انواع گوناگون قیمت ایزوگام دانا پوش دلیجان  همچون ایزوگام پولدار آلومینیوم ایزوگام ساده پودری می پردازد.  از مواد اولیه بسیار مرغوب الیاف کیش و و غیر پالایشگاهی استفاده می کند. استفاده از نشان استاندارد ملی به تولید این محصولات می پردازد.

منظور کسب اطلاعات درباره قیمت روز میتوانید با کارشناسان این حوزه صحبت داشته باشید و از طریق شماره تلفن کارخانه ایزوگام دانا پوش دلیجان در رابطه با قیمت روز  آگاهی کسب نمایید و سپس به فرایند خرید به شکل حضوری و یا اینترنتی بپردازید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *