شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان کد 117

یکی از مرغوب ترین و بهترین نوع ایزوگامی که در کشور ما وجود دارد ایزوگام دلیجان می باشد. کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان بهترین نوع ایزوگام کشور را تولید می کند. ایزوگام های تولید شده دلیجان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شوند. ایزوگام بام گستر یک ایزوگام عایق بسیار خوبی برای جلوگیری از رطوبت می باشد. ساختمانی که بخواهد استاندارد لازم را رعایت کند. پس باید اقدام به نصب ایزوگام کند.

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان کد 117

کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان

کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان از کارخانه های بسیار بزرگ تولید ایزوگام در ایران می باشد. البته باید بگویم در شهر دلیجان اصفهان قرار دارد. این کارخانه با تولید انواع ایزوگام های فویل دار بهترین کارخانه است. همچنین با ارائه بی فویل و طرح دار توانسته است جایگاه بسیار خوبی در میان تولید کنندگان ایزوگام دست پیدا کند.

به دلیل کیفیت ایزوگام های تولیدی خود به یک برند برتر ایزوگام در ایران تبدیل شده است. ایزوگام بام گستر دلیجان از قیر پلیمری مرغوب ساخته شده است. به همین خاطر بوی نامطبوعی نمی دهد. ایزوگام بام گستر دلیجان در کد 117  تولید می شود. این ایزوگام از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. به همین دلیل در بازار فروش ایزوگام بسیار محبوب می باشد.

نمایندگی های مربوط به ایزوگام بام گستر دلیجان در تمام شهر های ایران شعبه دارد. شما برای خرید این نوع ایزوگام مرغوب و با کیفیت کافی است به نمایندگی های مربوط به آن مراجعه کنید. لذا خرید خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه انجام دهید.

ایزوگام بام گستر کد 117

 یکی از محصولات بسیار پرفروش ایزوگام دلیجان  ایزوگام بام گستر دلیجان کد 117 می باشد. لذا می توان از آن به عنوان یک محصول مرغوب با فروش بالا در ایران از آن نام برد.

ایزوگام بام گستر دلیجان  یکی از محصولات بسیار معتبر ایزوگام می باشد. این ایزوگام در ایران وجود دارد و در ساخت  آن از قیر درجه یک و الیفات های  با کیفیت استفاده می شود. این مواد کیفیت ایزوگام بام گستر دلیجان  را بالا می برد. اگر در تولید ایزوگام از قیر با کیفیت پایین یا نامرغوب استفاده شود.

بعد از مدتی که ایزوگام در پشت بام نصب شد. بر اثر تابش مستقیم نور خورشید حالت انعطاف پذیری آن کاهش پیدا می کند. پس شروع به ترک خوردن می کند. در این شرایط معمولا ایزوگام رطوبت خود را از دست می دهد و خشک می شود. همین خشکی باعث شکننده شدن آن می شود.  اما ایزوگام بام گستر دلیجان با داشتن گواهی ایزو استاندارد و استفاده از مواد مرغوب در تولید آن از بهترین ایزوگام ها می باشد. با خرید ایزوگام بام گستر دلیجان  شما یک ضمانت نامه ده ساله دریافت می کنید. این ضمانت نامه باعث اطمینان شما از خرید ایزوگام بام گستر دلیجان می شود.

هر رولی از ایزوگام که در کارخانه دلیجان تولید می شود،  طولی معادل 10 متر دارد و وزن آن 40 کیلو گرم می باشد که این طول و وزن استاندارد برای ایزوگام می باشد. اگر شما قصد خرید ایزوگام دلیجان با کد 117 را دارید بهتر است از نمایندگی های معتبر آن که در سراسر کشور وجود دارد. خرید خود را انجام دهید. چون در این صورت امکان اینکه ایزوگام جعلی را با برند دلیجان خریداری کنید کاهش پیدا می کند. پس از خرید خود و اصل بودن آن می توانید اعتماد کنید.

نصب ایزوگام بام گستر دلیجان

 نمایندگی ایزوگام بام گستر کد 117

 نمایندگی ایزوگام بام گستر کد 117 در تهران و دیگر شهرستان ها  دایر می باشد و ایزوگام ها را با قیمت مناسب و به طور مستقیم عرضه می کند که این موضوع باعث کاهش پیدا کردن قیمت ایزوگام می شود. از بهترین برند هایی که در زمینه تولیدات ایزوگام در ایران فعالیت میکند. کارخانه تولید ایزوگام دلیجان سابقه بسیار طولانی و درخشانی در زمینه تولید ایزوگام دارد. در این زمینه به یک برند برتر در ایران تبدیل شده است.

ایزوگام دلیجان با رعایت استاندارد های  که باید در تولید ایزوگام رعایت شود تا به عنوان یک ایزوگام مرغوب در سطح دنیا شناخته شود  توانسته گواهی معتبر ایزو رو برای تولیدات ایزوگام خود دریافت کند و به یک برند کاملا استاندارد در زمینه تولید ایزوگام تبدیل شود. نمایندگی های مربوط به ایزوگام های دلیجان ارائه  دهنده انواع ایزوگام هایی می باشند که در این کارخانه تولید می شود.

معرفی جدید طرح های ایزوگام دلیجان

ایزوگام هایی که در کارخانه دلیجان تولید می شود بسیار مرغوب هستند و از قیر پلیمری خالص ساخته می شود. در ساخت آن از فویل های روکش دار آلومینیومی استفاده می شد. ایزوگام های دلیجان یک  عایق رطوبتی بسیار عالی در برابر سرما و گرما می شود که باعث تعادل دما نیز در محیط می شود و از هدر رفتن انرژی در ساختمان ها جلوگیری می کند.

طرح جدید از ایزوگام های دلیجان که این روز ها به نمایندگی های ان در سراسر کشور ارسال شده است ایزوگام های طرح دار می باشد که ظاهر بسیار زیبایی دارد و اگر بخواهیم از آن ها برای عایق دیوار های یک ساختمان استفاده کنیم دیگر به نما کردن ساختمان  با سنگ  نیازی نخواهیم داشت.

چون این ایزوگام ها ظاهر زیبا در رنگ ها متنوع دارند. برای نمای بیرونی انتخاب مناسبی هستند که هم به عنوان نمای ساختمان کاربرد دارد هم به عنوان یک عایق رطوبتی می تواند عمل کند.ایزوگام هایی که از نوع فویل دار می باشند یک عایق بسیار عالی در برابر رطوبت محسوب می شود که عایق حرارتی نیز می باشد و باعث متعادل شدن دما در محیط  می شود. 

ایزوگام های کد 117  که در کارخانه دلیجان تولید می شود به وسیله نیسان هایی که در نمایندگی و کارخانه دلیجان وجود دارد حمل و نقل می شود و مشتری برای حمل و نقل آن به مشکل بر نخواهد خورد. همچنین برای خرید هایی که در شمار بالا می باشد  حمل و نقل ان با استفاده از خاور انجام می شود تا از هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری شود.

خرید ایزوگام دلیجان

قیمت روز بام گستر کد 117

از مرغوب ترین و با کیفیت ترین ایزوگام هایی که در کارخانه دلیجان تولید می شود و قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسبی نیز دارد ایزوگام بام گستر دلیجان در کد 117 می باشد  قیمت روز بام گستر 117 را می توانید با مراجعه به سایت مربوط به فروش آن به دست آورید و یا می توانید با نمایندگی های مربوط به آن تماس گرفته و از قیمت روز آن اطلاع کامل به دست آورید.  قیمت هایی که توسط نمایندگی های ایزوگام بام گستر دلیجان  ارائه می شود پایین ترین نوع قیمت در بازار می باشد و خرید از نمایندگی های دلیجان بسیار مقرون به صرفه تر از مغازه ها و فروشنده های عادی فروش ایزوگام می باشد. 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

عوامل بسیار زیادی هستند که بر قیمت تمام شده یک محصول تاثیر مستقیم می گذارند از  قیمت ایزوگام های فویل دار و بی فویل با یکدیگر متفاوت می باشد. ایزوگام های دلیجان به دلیل اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند قیمت آنها اندکی ایزوگام ها می باشد. ایزوگام بام گستر دلیجان  در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد و اینکه چه طرح و چه رنگی و چه کیفیتی باشد در نوع قیمت آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

خرید ایزوگام بام گستر دلیجان

محصولاتی که در کارخانه دلیجان  تولید می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند  و با خرید آن می توانند تا چند سال از آن به عنوان یک ایزوگام عالی استفاده کنید بدون اینکه ایزوگام شما دچار ترک یا شکستگی شود.

ایزوگام های بام گستر دلیجان دارای علامت ایزو استاندارد هستند. این یعنی که ایزوگام تولید شده در کارخانه دلیجان مهر استاندارد سازمان های مربوط  تاید ایزوگام استاندارد را دارا می باشد.

ایزوگام هایی که در کارخانه دلیجان تولید می شود یک عایق بسیار مناسب در برابر نفوذ آب بوده است. به راحتی سطح پشت بام خانه ها را برای جلوگیری از نفوذ آب پوشش می دهد. مواد اولیه که در ساخت و تولید ایزوگام دلیجان به کار میرود همگی از باکیفیت ترین نوع مواد می باشد. به همین دلیل باعث مقاومت و استحکام ایزوگام می شود. این امر باعث می شود آن ها تا چند سال به خوبی کارایی داشته باشند و باران یا تابش آفتاب نتواند به آن آسیبی برساند.

یکی دیگر از مزیت هایی که ایزوگام های دلیجان دارند این است از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و قدرت چسبندگی آنها نیز بالا می باشد در برابر باران و برف مقاومت بالایی دارد و به راحتی سوراخ  و یا پاره نمی شود.

ایزوگام بام گستر دلیجان

سخن پایانی

 ایزوگام بام گستر دلیجان از ایزوگام های برتر در سطح کشور ما می باشد. کد 117 آن به دلیل مرغوبیت و کیفیت و قیمت پایینی که دارد در بازار بسیار محبوب می باشد. در سراسر کشور نمایندگی های برای فروش ایزوگام دلیجان وجود دارد که خرید از ان ها بسیار قابل اطمینان تر می باشد. همچنین برای این که از قیمت روز ایزوگام دلیجان اطلاع پیدا کنید می توانید به نمایندگی های ان ها مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *