شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیرگونی کف ساختمان

امروزه قیرگونی کف ساختمان ها می تواند یکی از بهترین روش های مناسب جهت جلوگیری از نفوذ هر گونه نم و رطوبت به کف ساختمان ها باشد؛ البته چگونگی اجرای این عملیات حساس به نوبه ی خود از مسائل بسیار مهم در این راستا می باشد که شما نباید از آن غافل بوده و انجام آن را به هر کسی بسپارید. استفاده از عایق قیروگونی از گذشته های دور تا به امروز یکی از جمله راهکار های فوق العاده برای عایق کاری سازه ها به شمار می رود، که شما می توانید از آن برای انواع سطوح مختلف مانند کف ساختمان شرکت، اداره، کارخانه، باشگاه، منزل و … استفاده نمایید. بر این اساس هر مکانی مانند کف ساختمان ها را که در برابر نفوذ نشتی و رطوبت قرار دارد را می توان از طریق قیر و گونی عایق‌ کاری کرد.

شرکت ما همواره برای اجرای قیرگونی کف ساختمان بالاترین کیفیت را به طور صد در صدی سر لوحه ی عملیات اجرایی خود قرار داده است. چرا که در تمام پروژه های مربوط به قیروگونی سطوح ساختمانی از نیرو های متخصص و با تجربه ای استفاده کرده تا شما بتوانید در طولانی مدت نتیجه قابل قبول و مطلوبی را در عایق خود مشاهده نمایید. شما می توانید برای قیروگونی همه ی کف بنای خود از مجموعه ی حرفه ای ما کمک گرفته تا بهترین نتیجه را با این گروه حرفه ای تجربه کنید. پس هر چه زودتر با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

هزینه قیرگونی کف ساختمان

به طور معمول بیشترین هزینه ایی که برای اجرای قیرگونی کف سازه های ساختمانی باید بپردازید مربوط به مواد اولیه و اجرت تیم قیر کاری است که با سرپرستی استاد کار قیرگونی برای شما عزیزان اجرا می کنند. طبیعتا با توجه به متریال به کار برده شده در روش سه لایه شما هزینه ی بیشتری بابت قیرگونی کف ساختمان نسبت به دیگر روش های تک لایه یا دولایه خواهید پرداخت. نوع قیر به کار برده شده و نیز نوع گونی که برای اجرای قیر و گونی کف سطوح ساختمانی استفاده می شود مهم ترین نقش تعیین کننده را در قیمت گذاری عملیات قیرگونی شما خواهند داشت.

 روش قیرگونی کف در ساختمان با توجه به عامل مهمی همچون عمر بنا ها یک انتخاب عاقلانه می باشد. کارشناسان و مهندسین نصاب قیر کار ما با در نظر گرفتن این مسئله از روش قیرگونی سنگین یا سبک استفاده می کنند. قیمت قیرگونی کف ساختمان ها با توجه به نوع عملیات قیرگونی سبک و یا سنگین نیز متفاوت می باشد.

به طور کلی ایزولاسیون سطوح مختلف با استفاده از عایق قیرگونی یک روش بی نظیر بوده که شما می توانید با صرف هزینه های مقرون به صرفه ای برای مدت زمان طولانی از عایق ساختمان خود مطمئن باشید. به منظور دریافت قیمت قیرگونی کف ساختمان جهت اجرای پروژه های کوچک و بزرگ خود با ما تماس گرفته تا با حضور کارشناس قیر کار خود و بازدید از محل مربوطه نوع روش اجرای قیرگونی و همچنین میزان متریال لازم و در نهایت اجرت عملیات مورد نظر را به طور مجزا برای شما دوستان گرامی بازگو نماییم. 

مراحل نصب قیرگونی کف ساختمان

مراحل اجرای قیرگونی کف ساختمان از جمله خدماتی است که باید حتما پیش از نصب موزاییک، کاشی و سرامیک آن را انجام داد. این مراحل عبارتند از:

  • شیب بندی ملایم

در صورتی که در کف قسمت های مختلف ساختمان خود از جمله سرویس های بهداشتی کفشور کار گذاشته اید، لازم است که سطح مورد نظر شیب ملایمی به طرف این کفشور داشته باشد.

  • زیرسازی قیروگونی با ملات

در رابطه با مراحل مختلف اجرای قیرگونی کف در ساختمان ها برای زیرسازی مناسب آن باید از یک قشر ملات برای زیر قیرگونی استفاده کرد. ناگفته نماند که بهتر است قیرگونی کف سرویس های بهداشتی  در ساختمان ها به صورت دو لایه گونی و سه لایه قیر انجام گیرد.

در زمان قیرگونی کف در ساختمان باید توجه کنید که محل کفشور را به طور کامل آب بندی کنید و حتی در صورت امکان ( لوله کف شور به اندازه کافی بزرگ باشد ) این قیرگونی را تا داخل لوله کف شور نیز ادامه دهید.

قیروگونی کف ساختمان در تهران، کرج و حومه

خدمات قیرگونی کف ساختمان در تهران، کرج و حومه توسط تیم متخصص پردیسان گستر برای عایق کاری کلیه ی سطوح سازه های ساختمان های اداری، مسکونی و مجتمع های تجاری با عقد قرارداد به طور تضمینی و اختصاصی در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمتی مقرون به صرفه امکان پذیر می باشد. کلیه ی خدمات شرکت ما بابت قیرگونی در کف ساختمان ها به صورت کاملا تخصصی و با تجربه ای بالغ بر بیست سال در حیطه ی عایق کاری انجام می گیرد.

 قیرگونی کف بنا ها از جمله روش های رایجی است که امروزه به منظور عایق کاری و مقاومت سازی ساختمان ها به شمار می رود؛ که در صورت نصبی استاندارد شما می توانید با این روش، شاهد افزایش طول عمر ساختمان منزل خود خواهید بود. همچنین این نوع قیرگونی از تغییر شکل ظاهری سازه شما جلوگیری کرده به طوری که می توان آن را به عنوان بهترین و در عین حال مناسب ترین روش مقاوم سازی ساختمان ها از لحاظ هزینه به شمار آورد.

 اجرای قیرگونی کف ساختمان ها برای پوشش دهی این سطوح به نوعی موجب مدیریت هزینه های مالی شما خواهد شد. بنابراین این روش به عنوان یک گزینه ی کاملا مناسب محسوب می شود. شما می توانید با برقرای ارتباط با کارشناسان شرکت ما از آخرین لیست قیمت قیرگونی کف ساختمان در تهران و کرج مطلع شوید.

برای اجرای قیروگونی کف ساختمان چه قیمتی را می‌ توان تخمین زد؟

قیمت قیرگونی این قسمت های ساختمان با توجه به حجم و تعداد لایه های قیرگونی به کار برده در آن متفاوت می باشد. به طوری که هر چه تعداد این لایه‌ ها بیشتر باشد هزینه اجرایی آن نیز افزایش می‌ یابد.

 

برای بهره مندی از خدمات مشاوره و اطلاع از قیمت قیرگونی کف ساختمان چه باید کرد؟

به منظور دریافت مشاوره ای رایگان در رابطه با خدمات قیرگونی کف ساختمان ها شما می توانید با شرکت ما به طور ۲۴ ساعته تماس بگیرید، همکاران ما به خوبی پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند.

نحوه ثبت سفارش برای قیرگونی کف ساختمان در تهران به چه صورتی است؟

همشهریان عزیز شما می توانید با مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی پردیسان گستر   و یا از طریق تلفن های شرکت و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای بهترین تیم قیرکار را برای عایق کاری ساختمان خود انتخاب نمایید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع