شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی

پردیسان گستر نمایندگی رسمی انواع خدمات مربوط به قیرگونی سرویس های بهداشتی می باشد. قیرگونی سرویس بهداشتی به این دلیل است که در این مکان ها از آب استفاده زیادی کرده و همواره مرطوب می باشند. بنابراین توجه به عایق کاری این قسمت از ساختمان، موضوع بسیار مهمی است، چرا که به طور معمول نواحی همچون سرویس بهداشتی، به دلیل رطوبت داشتن، مستعد نفوذ نم بوده و بی توجهی به آن ممکن است منجر به وقوع خطرات و مخارج زیادی برای شما شود.

در نتیجه الزاما باید به وسیله ی یک عایق کارآمد اقدامات لازم جهت آب‌ بندی ساختمان را انجام داد، که یکی از عایق های قابل‌ اجرا برای این کار، قیروگونی سرویس بهداشتی است. در حقیقت کلیت قیرگونی کف سرویس به معنای استفاده از یک گونی بین دو لایه قیر می باشد که گونی نقش بسیار مهمی در انسجام نهایی کار ایفا می‌ کند. شما می توانید جهت انجام قیرقونی سرویس بهداشتی خود با مجموعه متخصص ما در این زمینه مشورت کرده و این کار را با اطمینان خاطر به نصاب کاران مجرب این مرکز بسپارید.

نمایندگی قیرگونی سرویس بهداشتی

نحوه اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی

مجموعه پردیسان گستر با توجه به سابقه ی درخشان و تیم کاری ماهری که دارد نحوه اجرای قیرگونی سرویس های بهداشتی شما را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

چنانچه به علت وجود رطوبت در سقف طبقه زیرین خود و یا دیواره های همسایه کناری به این یقین رسیدید که سرویس بهداشتی شما دچار رطوبت و نم شده و از عملکرد مطلوبی برخوردار نبوده بایستی مراحل زیر را دنبال کنید.

  • سطح کف را کنده و دیواره ها را حداقل تا ۳۰ سانتی متر تراشیده تا به عایق قدیمی برسید. لازم به ذکر است که در دستشویی، کاسه توالت باید برداشته شود.
  • اگر لوله ها دچار پوسیدگی شده و یا در زمان کندن کاشی قدیمی جهت تعویض، عایق قدیمی و سیمان زیر آن صدمه ببیند لازم است که یک لایه ملات سیمان روی آن بکشید.
  • پس از اینکه سیمان به طور کامل خشک شد، باید نسبت به اجرای عایق قیرگونی اقدام کنید. در اینجا بهتر است که قیرگونی به صورت دولایه و یا بیشتر اجرا شده و پس از آن نیز موزائیک، سرامیک، کاشی و یا هر نمای دیگر که دوست دارید را نصب کنید.

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی

قیمت اجرای عایق قیرگونی برای سرویس های بهداشتی توسط تیم کاری متخصص پردیسان گستر به این صورت است که چنانچه مراحل کندن، سیمان کاری، حمل نخاله به بیرون از ساختمان، نصب عایق قیرگونی و … به وسیله ی این مجموعه انجام گرفته باشد، همگی آن ها در برآورد هزینه ها محاسبه می شوند. تمامی این محاسبات نیز طبق توافق صورت می گیرد.

در ساختمان های نوساز و در حال ساخت در صورتی که تنها، اجرای قیرگونی سرویس ها به نصاب کار این شرکت محول شود، هزینه ها به طور متری برآورد می شود. البته توجه داشته باشید که در ساختمان های بازسازی شده به علت متراژ کم، قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی بر اساس توافق طرفین صورت می پذیرد.

قیروگونی سرویس های بهداشتی در مناطق تهران

عایق کاری سرویس های بهداشتی یکی از جمله خدمات بسیار حساس و تخصصی می باشد، که  در این حیطه کمپانی ها، افراد و مجموعه های زیادی فعالیت دارند ولی باید توجه داشته باشید که خیلی از آن ها تخصص لازم برای این کار را ندارند. نمایندگی پردیسان گستر یکی از مرکز های حرفه ای قیرگونی سرویس های بهداشتی در تمام مناطق تهران است که شما برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های قرار گرفته در سایت شرکت تماس بگیرید.

حمام و توالت جزء مکان های بسیار رطوبت زای ساختمان هستند، به همین علت استفاده از عایقی مناسب برای این بخش ها و نصب حرفه ای آن بسیار ضروری می باشد، که قیرگونی بهترین انتخاب برای این فضا ها است.

قیرگونی سرویس  بهداشتی در کرج

تمامی افرادی که قیرگونی سرویس های بهداشتی را انجام می دهند، باید سابقه و تجربه ی کافی در این حوزه کاری را داشته باشند تا مشتریان عزیز بتوانند با اطمینان کامل کار خود را به آن ها بسپارند. مجموعه پردیسان گستر یکی از شرکت های معتبر جهت قیرگونی سرویس بهداشتی در کرج می باشد که مجهز به تیم حرفه ای برای اجرای این کار و خدمات پس از فروش نظیر بیمه نامه و ضمانت نامه چندین ساله نیز می باشد. شما می توانید برای اطلاع از خدمات مربوط به این فعالیت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دلایل اجرای قیروگونی در سرویس بهداشتی

نصب قیرگونی در سرویس بهداشتی، عملی متداول به ویژه در ساختمان‌ های نو ساز می باشد. دلایل مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که هر کدام نکات مثبتی را برای ساختمان به دنبال دارند. در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • جلوگیری از قارچ و کپک
  • نشتی حمام و توالت
  • عایق حرارتی
  • افزایش ارزش ملک

ارتفاع عایق کاری روی دیوار های سرویس بهداشتی

برای اجرای قیرگونی به طور معمول ارتفاع دیواره های آشپزخانه را ۲۰ سانتی متر و حمام و توالت را حداقل ۵۰ سانتی متر در نظر می گیرند، چرا که در این مکان ها رطوبت وجود داشته و امکان پاشش آب نیز بسیار زیاد است، بنابراین ارتفاع عایق را بالاتر قرار می‌ دهند. گاهی اوقات در برخی ساختمان ها بین حمام و کمد دیواری، رختکن و … دیوار مشترک وجود دارد در نتیجه بهتر است ارتفاع قیرگونی را تا زیر سقف انجام داد، چون که احتمال عبور نم از دیوار زیاد بوده و عدم این کار موجب خسارات جبران ناپذیری می شود.

قیرگونی سرویس بهداشتی بهتر است یا ایزوگام؟

همواره یکی از سوالات مکرر مشتریان این است که قیرگونی سرویس بهداشتی بهتر است یا ایزوگام؟ پیشنهاد شرکت پردیسان گستر برای پاسخ به این سوال انتخاب و نصب قیرگونی سرویس بهداشتی می باشد، چرا که با توجه به مقایسه این دو نوع عایق و همچنین مزایا و معایب آن ها می توان به این پاسخ پی برد.

برخی از مزیت های قیرگونی

به طور قطع استفاده از قیرگونی می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • عایق کاری مناسب رطوبتی
  • به منظور عایق فضا های کوچک و یا حتی شکاف های زیاد در فضاهایی مانند حمام، توالت
  • ضخامت بالاتر نسبت به ایزوگام

در نهایت باید بگوییم بر اساس تمام نکات و ویژگی های گفته شده شما می توانید جهت عایق سرویس بهداشتی خود با کارشناسان نمایندگی پردیسان گستر تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *