شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

آسفالت کاری در بلوار فردوس

یکی از جمله خدمات عایق کاری که توسط شرکت پردیسان گستر برای اهالی محترم ساکن بلوار فردوس در تهران اجرا می شود، خدمات آسفالت کاری با مقاصد مختلفی برای پوشش دهی با دوام و ماندگاری بر روی سطوح گوناگون می باشد. به طور کلی می توان گفت که اجرای آسفالت کاری در بلوار فردوس دربرگیرنده ی مجموعه عملیاتی می باشد، که به طور اغلب حول محور راه سازی جاده ها بوده که در این حوزه نیز دارای کارایی بیشتری می باشد. اما علاوه بر این در مناطقی از تهران مانند بلوار فردوس و خیابان‌ های جهرمی، گلستان، ابراهیمی و … که سرعت ساخت و ساز و رشد شهری به طور نسبی بالا است، پروژه های زیرسازی و آسفالت خیابان ها، کوچه ها، معابر، محوطه ها، پشت بام، پارکینگ، پارک ها و … به عنوان بخشی از مجموعه خدمات این شرکت به شمار می روند، که توسط پرسنل متخصص آسفالت کار شرکت پردیسان گستر در این مناطق اجرا می شوند.

کمپانی پردیسان گستر که به عنوان یکی از پرطرفدار ترین نمایندگی های خدمات ایزوگام در بلوار فردوس شناخته شده می باشد، در تلاش است تا با ارائه ی برترین خدمات عایق کاری موجب رضایت مشتریان خود در این زمینه شوند. شما ساکنین محترم بلوار فردوس می توانید با مراجعه به این شرکت و همچنین اطمینان کامل پروژه های آسفالت کاری خود را به این مجموعه موفق بسپارید.

آسفالت کاری در بلوار فردوس

نمایندگی فروش تراشه آسفالت در بلوار فردوس

شرکت پردیسان گستر با سابقه ای بیش از 15 سال، در زمینه امور مربوط به عایق کاری و خدماتی نظیر آسفالت، ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی و تراشه ریزی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز خود در بلوار فردوس می باشد. این مجموعه معتبر به عنوان نمایندگی فروش تراشه آسفالت در بلوار فردوس دارای خدماتی از جمله موارد زیر می باشد:

  • تهیه، پخش و اجرای آسفالت بیندر 025 و توپکا 019 و 012 به صورت دستی و همچنین با ماشین آلات پیشرفته و مکانیزه
  • پخش و اجرای آسفالت دوبینه 06 و 04 مخصوص حیاط، ورودی ساختمان، پشت بام و غیره
  • انجام آسفالت دریچه های آب و برق و گاز
  • خاک برداری، خاکریزی، تسطیح، رگلاژ، کوبیدن با غلطک و دستگاه های سبک و سنگین
  • پخش و اجرای تراشه آسفالت و قیر پاشی و غلطک زنی و …

بنابراین تمامی افرادی که فضا های بزرگی دارند، بهترین گزینه عایق کاری این اماکن  تراشه آسفالت  می باشد.

شما با خرید تراشه آسفالت از بلوار فردوس تهران می توانید از نظر اقتصادی یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید و با هزینه خیلی کمتری عایق کاری سطوح مورد نظر را انجام دهید.

پردیسان گستر همه ی پروژه های شما را به صورت کلی و جزئی حتی اگر یک متر مربع باشد را پذیرفته و به صورت کاملا تضمینی برای شما کاربران گرامی انجام می دهد.

مراحل اجرای آسفالت کاری در بلوار فردوس تهران

پردیسان گستر یکی از برترین شرکت هایی است که مراحل اجرای آسفالت کاری در بلوار فردوس تهران را بر اساس مراحل صحیح و استانداردی از پیش می برد. توجه داشته باشید که اگر مراحل اجرای آسفالت به درستی انجام نشود، احتمال دارد آسفالت مورد نظر بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، دچار مشکلاتی نظیر ترک برداشتن و کنده شدن آسفالت و … شود. مراحل اجرای آسفالت کاری در بلوار فردوس تهران عبارتند از:

  • آماده کردن سطح مورد نظری که قرار است عملیات آسفالت کاری بر روی آن انجام شود.
  • مرحله اندود نفوذی و یا پریم کت که در این گام باید به میزان اندازه ی قیر و نحوه اجرای اندود نفوذی توجه داشته باشید.
  • پوشش دهی سطحی یا تک کت
  • پخش آسفالت با فینیشر
  • اجرای آسفالت با گریدر

لازم به ذکر است که در زمان اجرای آسفالت کاری باید تنظیم درجه حرارت پخش آسفالت، تراکم آن، طرز کوبیدن، کنترل کیفیت و کارایی آسفالت ریزی را به خوبی انجام داد.

تعمیر آسفالت های فرسوده در منطقه بلوار فردوس

برای تعمیر آسفالت های فرسوده در منطقه بلوار فردوس، ابتدا باید آسفالت مربوطه را مورد بررسی قرار داد تا تمام چاله ها، ترک ها، شکاف ها، شکستگی ها و میزان این عیوب را مشخص نمود. در نهایت باید با توجه به اندازه ی این ترک ها و چاله ها اقدامات لازم را برای تعمیر آن ها انجام داد.

ولی ناگفته نماند که برای هر نوع ترک و خرابی در آسفالت، شما باید در ابتدا علف های هرز مکان مورد نظر را جدا کرد و محل را به طور کامل تمیز نمایید. آسفالتی که برای تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد باید از خاک، زباله و هر نوع مواد اضافه ای پاکسازی شده باشد و در صورت وجود آب در چاله ها نیز آن را تخلیه و تمیز کرد.

بعضی از شکاف های موجود در آسفالت که خیلی جزئی هستند و اندازه ی آن ها از یک دوم اینچ نیز کمتر می باشد، با استفاده از آب بندی ترمیم می شوند و با مواد پرکننده، پر می شوند، در غیر اینصورت ترک هایی با اندازه ی بیش از این مقدار، با کمک تکه های آسفالت سرد لکه گیری می شوند. 

توجه به این نکته ضروری است که برای تعمیر آسفالت به روش های گفته شده باید آسفالت گرم شود و دمای آن نیز بالای ۵۵ باشد.

انجام تمامی این کار ها نیازمند به تجهیزات و مهارت های لازم می باشد و باید حتما به افراد متخصص سپرده شوند. پردیسان گستر مجموعه ای فعال در این زمینه و ایزوگام در بلوار فردوس جهت عایق کاری ساختمان و تعمیرات آسفالت و ایزوگام است که می تواند به شما در این زمینه خدمات با کیفیتی را ارائه دهد.

محاسبه ی قیمت آسفالت در بلوار فردوس

محاسبه ی قیمت آسفالت در بلوار فردوس با توجه به نوع متریال درجه یک به کار برده شده، ضخامت آسفالت و متراژ سطوح مورد نظر متفاوت می باشد. همچنین هزینه آسفالت کاری به نوع دانه بندی آسفالت نیز بستگی دارد. علاوه بر تمامی موارد گفته شده هزینه حمل و نقل آسفالت از کارخانه به محل اجرای عایق در منطقه بلوار فردوس تهران نیز به هزینه آسفالت کاری افزوده می‌ شود.

رابطه ی متراژ کار و هزینه آسفالت به طور معکوس می باشد، به این معنا که هر چه متراژ کار بیشتر باشد، قیمت آسفالت کاری کمتر می‌ باشد. بر این اساس به عنوان مثال در مساحت های کمتر از 1000 متر مربع  قیمت آسفالت کاری  بیشتر بوده و در متراژ هایی بالاتر از 2000 متر از هزینه ی این محاسبات کاسته می‌ شود.

شایان به ذکر است که دستمزد آسفالت کاری در تهران با توجه به زمان اجرا و نحوه ی انجام کار دارای رنج ثابتی نمی باشد.

خدمات ایزوگام کاری در بلوار فردوس تهران

شرکت پردیسان گستر که در زمینه های مختلف اجرای انواع عایق های رطوبتی به خصوص ایزوگام در تهران و کلیه مناطق زیر مجموعه ی آن فعالیت دارد، خدمات ایزوگام کاری در بلوار فردوس تهران را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب اجرا می نماید. اگر شما نیز تصمیم گرفته اید تا این ناجی ضد رطوبت و آب یعنی ایزوگام را برای عایق کاری ساختمان خود خریداری نمایید به شما پیشنهاد می‌ دهیم، در صورتی که ساکن استان تهران هستید به نمایندگی شرکت پردیسان گستر در بلوار فردوس مراجعه کرده و از بین انواع مختلف و متنوع این عایق از پیش ساخته عایق رطوبتی متناسب با ویژگی‌ ها و خصوصیات مد نظر خود را جستجو نمایید. همچنین می توانید جهت خرید، نصب و یا هر سوال دیگری راجع به ایزوگام با همکاران کارشناس ما تماس حاصل فرمایید.

پیمانکار خدمات قیرگونی در بلوار فردوس

پردیسان گستر یکی از مراکز و پیمانکار خدمات قیرگونی در بلوار فردوس است که علاوه بر ارائه ی انواع خدمات عایق کاری، خدمات قیرگونی را نیز به بهترین نحو ممکن در تهران اجرا می کند. عایق کاری با استفاده از روش قیرگونی تنها روشی است که با بکارگیری آن بر روی سطوح مختلف با گذشت سال ها از اجرای آن، و همچنین با وجود پیدایش روش های مدرن تر نظیر ایزوگام همچنان مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز و معتبر شرکت پردیسان گستر در بلوار فردوس علاوه بر خدمات اجرای تخصصی و بدون نقص، از مواد اولیه درجه یک و استانداردی نظیر گونی چتایی بنگال و قیر پالایشگاهی جهت قیروگونی پروژه های مختلف بهره مند شوید.

آیا شرکت پردیسان گستر نمایندگی مجاز خدمات آسفالت کاری در بلوار فردوس را دارا می باشد؟

شرکت پردیسان گستر ارائه کننده ی تمامی خدمات عایق کاری از جمله آسفالت کاری در بلوار فردوس تهران می باشد. شما همشهریان عزیز ساکن در این منطقه می توانید با مراجعه به نمایندگی های این مجموعه ی موفق از تمامی خدمات آن با مناسب ترین قیمت استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *