شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیمت آسفالت در تهران

مقدمه

خدمات مربوط به آسفالت در بسیاری از شهر های کشور از جمله خدماتی است که همواره به مردم ارائه می گردد و قیمت آسفالت در تهران باید همیشه مشخص باشد. در تهران شاهد شرکت های معتبر به منظور ارائه انواع خدمات آسفالت کاری هستیم که از تجربه زیادی در حوزه راه سازی برخوردار هستند و توانسته‌ اند از بهترین نیرو های متخصص انسانی کمک بگیرند و همواره در تلاش هستند تا مدت زمان اندکی کار را ارائه کنند . بدین منظور تمام توجه خود را به کار می گیرند تا بتوانند عملیات آسفالت کاری را به خوبی و با کیفیت عالی انجام دهند.

قیمت آسفالت در تهران

اگر می خواهید بدانید آسفالت چیست؟ باید بگوییم به عبارت ساده آسفالت یک ماده کاملا سیاه رنگ است و از چسبندگی بسیار زیادی برخوردار می ‌باشد. این ماده سیاه رنگ متشکل از ماسه، قیر و شن است که مخلوط این سه باهم ماده‌ ای جامد را تشکیل داده است و در شرکت های تولیدی این مواد با هم به صورت ترکیب آسفالت را می سازند و برای پخته شدن نیاز به حرارت زیادی دارند.

در حال حاضر آسفالت یکی از مهم ترین مواردی است که در راه سازی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در قدیم که همواره عایق به شکل پیش ساخته موجود نبود، بسیاری از افراد به منظور عدم نفوذ آب باران و برف پشت بام خانه‌ های خود را قیرگونی می‌ کردند و معمولاً از آسفالت به عنوان محافظ استفاده می‌ شد. اما در دوره‌ های بعدی که  شرکت ‌ها به دنبال تولید عایق های پیش ساخته ایزوگام بودند و آن ها را به بازار عرضه کردند دیگر برای پشت بام منازل از آسفالت استفاده نکردند.

محاسبه قیمت

قیمت آسفالت در تهران

بهتر است بدانید خدمات آسفالت در تهران دارای ۱۵ سال سابقه کاری است که به منظور محاسبه قیمت اجرای آسفالت در تهران همواره پیمانکاران در تلاش هستند تا به سرعت به برآورد هزینه پروژه های متعدد بپردازند. همچنین این افراد قیمت نهایی را برای انجام خدمات گوناگون و مصالح مورد استفاده از جمله مهمترین خدمات آسفالت در تهران به حساب می ‌آید.

قیمت اجرای آسفالت در تهران یکی از مسائل مهمی است که بایستی افراد نسبت به آن آگاهی داشته باشند بنابراین متخصصان به منظور جلب رضایت مشتری سعی می ‌کنند تا اهداف اصلی خود را که ارائه انواع خدماتی همچون بیان قیمت اجرای آسفالت در تهران، قیمت روز آسفالت در تهران، قیمت آسفالت تهران، نحوه خرید آسفالت در تهران ، قیمت تراشه آسفالت در تهران بپردازند.

خدمات مربوط به آسفالت کاری، ذکر قیمت اجرای آسفالت در تهران، بیان قیمت روز آسفالت در تهران و بطور کلی قیمت آسفالت تهران، چگونگی خرید آسفالت در تهران و همچنین محاسبه قیمت تراشه آسفالت در تهران و شهر های دیگر در نمایندگی های پخش و توزیع آن ها که به دنبال اجرایی نمودن کار های متعدد در این حوزه هستند صورت می پذیرد. شیوه های آسفالت کاری در شرکت های معتبر با رعایت تمامی استاندارد ها صورت می گیرد.

مهم ترین مراحل مربوط به آسفالت کاری

قیمت آسفالت در تهران

برای محاسبه قیمت آسفالت در تهران و انجام امور آسفالت کاری بایستی یکسری مراحل پشت سر گذرانده شود. دقت داشته باشید که انجام این مراحل حتماً باید با توجه کافی و به طور کاملاً صحیح انجام گردد. پس باید در پایان آسفالتی با کیفیت ارائه شده باشد. در غیر این صورت امکان دارد که پس از گذشت مدتی آسفالت انجام شده دچار ترک خوردگی و یا شکستگی هایی در نواحی مختلف گردد، بنابراین کیفیت کار نهایی بسیار حائز اهمیت است. ما در این مقاله قصد داریم تا مهم ترین مراحل مربوط به آسفالت کاری را بیان کنیم پس تا پایان همراه ما باشید.

نخستین مرحله در آسفالت کاری زیر سازی است که جهت آماده نمودن سطح مورد نظر برای آسفالت کاری بسیار مهم است. طی این مرحله یک پروژه مخصوص آسفالت کاری در نظر گرفته می شود. که در آن برخی از مواردی همچون شیب گذاری، جدول بندی بر روی مکان مورد نظر مورد بررسی قرار می گیرد. به منظور اجرایی نمودن این مرحله معمولاً از مصالحی همچون ماسه، شن و غیره استفاده می کنند. با استفاده از آن ها همه محل مورد نظر را پوشانده و سپس با استفاده از گریدر به صاف نمودن شن و ماسه ریخته شده می ‌پردازند. پس از آن به آب پاشی این مکان پرداخته و به واسطه غلتک از روی آن ها رد می شوند.

قیمت آسفالت در تهران و قیرپاشی

قیمت آسفالت در تهران

اکنون به مرحله قیرپاشی رسیده ایم که در حقیقت در این مرحله استفاده از دستگاه قیرپاش بسیار حائز اهمیت است. چرا که کار اصلی را این دستگاه انجام می دهد. برای این کار ابتدا قیر ها را بر روی محلی که شن و ماسه صاف و آب پاشی شده اند ریخته شده و سعی می ‌کنند تا قیر موجود بر روی آن ها را صاف کنند. دلیل استفاده از قیر از این است که همه منافذ موجود پر گردد و در نهایت یک سطح کاملا صاف ایجاد گردد. از سوی دیگر موجب چسبندگی هر چه بهتر در محل مورد نظر می شود. اگر می خواهید این مرحله بهتر انجام شود باید استاندارد هایی که لازم است مانند دما رعایت شده و با تمام تلاش و دقت این کار به پایان رسد.

آسفالت کاری

آسفالت از مهم‌ ترین مراحل به شمار می‌ رود، البته مرحله آسفالت کاری به ۲ دسته تقسیم بندی می شود.

در بخش اول بایستی میزانی از آسفالت را از طریق فینیشر بر روی سطح مورد نظر پخش کنید. در واقع به این لایه آستر نیز گفته می ‌شود. پس از لایه بعدی که همان لایه اصلی نیز می باشد. بر روی لایه اول یعنی بر روی آستر واقع شده است. در این حالت آمادگی لازم برای مرحله پایانی را کسب می ‌کند.

مرحله غلتک زنی

اکنون به مرحله پایانی رسیده ایم. مرحله ‌ای که از طریق یکسری غلتک هایی که وزن کاملاً استاندارد دارند و همچنین اشکال گوناگونی همچون فولادی و لاستیکی دارند. روند غلتک زنی و فشرده ‌سازی از طریق این غلطک ها صورت می ‌گیرد. در حقیقت این فرایند از وضعیت ویژه ‌ای همانند برخورداری از دمای کاملاً مناسب و همچنین به واسطه افراد خبره انجام می ‌گیرد.

آگاهی از قیمت آسفالت در تهران

قیمت آسفالت در تهران و دیگر شهر ها با توجه به یکسری مولفه هایی محاسبه می شود، از جمله مهمترین پارامتر ها که به واسطه آن می‌ توان به قیمت آسفالت در تهران دست یافت موارد زیر است.

– متراژ و مساحت کار

– میزان کیفیت مواد بکار رفته

– میزان مواد استفاده شده

به طور کلی هر یک از مواردی که در فوق بیان شد قیمت آسفالت در تهران را بیان می کند و تاثیر بسزایی بر روی قیمت نهایی خواهد گذاشت. اگر در مرحله جدول کاری به دنبال استفاده از انواع بلوک های سیمانی با کیفیت گوناگون باشید قیمت نهایی بیشتر میشود. همچنین استفاده نمودن از مصالح و قیر با کیفیت باعث می ‌شود تا بر قیمت نهایی افزوده شود.

یکی دیگر از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آسفالت در تهران شرایط جوی به هنگام اجرا نمودن آسفالت در راهسازی می باشد. گاهی اوقات با قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی نامساعد معمولاً انجام پروژه های آسفالت کاری را به تأخیر می ‌اندازند. اما گاهی ممکن است انجام پروژه های اضطراری و مهم باشد. در چنین شرایطی با پرداخت هزینه های بیشتر افراد تلاش می کنند تا پروژه مورد نظر را به اتمام رسانند. البته باید در نظر داشته باشید که دشواری کار تا حد زیادی بر روی قیمت نهایی آسفالت کاری تاثیر می گذارد.

زمان اتمام پروژه

به منظور به پایان رساندن یک پروژه زمان آنچنان هم که فکر می کنید زیاد نیست. بنابراین برای پایان پروژه زمان معینی را برایتان مطرح می ‌سازند. علی الخصوص در صورتی که شما پروژه خاصی را بر عهده گرفته باشید. در این صورت ممکن است پروژه مورد نظر بایستی سر موعد به اتمام برسد. بنابراین بهتر است در چنین شرایطی با یک پیمانکار مشورت نمایید. همچنین مطمئن شوید که پروژه مورد نظر طبق برنامه ریزی جلو می رود. در نهایت شما به خوبی می توانید پس از اتمام کار پروژه را تحویل دهید. بدین منظور بایستی با مالکان موسسه پیمانکاری صحبت کنید. دلیل این صحبت این است که اطمینان بدهند پروژه را طبق برنامه ریزی های لازم و سر موعد مقرر تحویل ‌دهند.

یکی از پرسش ‌هایی که حتماً بایستی مد نظرتان باشد این است که مدت زمان مورد نیاز به منظور اتمام پروژه چقدر است. زیرا این سوال در انتخاب پیمانکار آسفالت بسیار اهمیت دارد. هر چقدر پروژه مورد نظر بیشتر زمان ببرد بنابراین هزینه بیشتری را به دنبال دارد. این مسئله فقط بیانگر بد یا خوب بودن پیمانکار و حتی شرکت راه سازی نیست. چرا که امکان دارد پروژه مورد نظر در زمان کوتاهی به پایان برسد اما کیفیت خوبی به دنبال نداشته باشد.

سخن پایانی:

در برخی از موارد شما شاهد فرسودگی و خراب بودن جاده های قدیمی هستید. این مورد میتواند یک ایده عالی باشد که فرد پیمانکار جهت انجام امور آسفالت کاری برای تعویض آسفالت خراب شده استخدام شود. بعضی پیمانکاران بر این باورند اگر تمامی مراحل به خوبی رعایت شود پروژه زمان زیادی خواهد گرفت.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *