شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در کردان

مرکز پخش و نصب ایزوگام پردیسان گستر در سال های اخیر فعالیت حرفه ای خود را در تهران و کرج گسترش داده است. این مجموعه این خدمات را به صورت حرفه ای با بالاترین کیفیت و قیمت به انجام می رساند. در صورتی که قصد خرید و نصب ایزوگام در کردان را دارید می توانید ایزوگام های مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید. تکنسین های ما در سراسر تهران و کرج آماده خدمت رسانی می باشند.

 

شماره تلفن ایزوگام کار در کردان

شرکت پردیسان گستر با سال ها تجربه یکی از فروشندگان ایزوگام در منطقه کردان می باشد. این شرکت با کادری مجرب تمام نیازهای شما را در رابطه با ایزوگام کاری، اسفالت و درزگیری و قیرگونی برطرف می کند. شماره تلفن این شرکت 09388274213  می باشد.

خدمات شرکت پردیسان گستر فروش ایزوگام نصب ایزوگام شماره تماس
ایزوگام کاری- قیرگونی – آسفالت سراسر کشور نقد و اقساط کرج و تهران –

ایزوگام در کردان با تیم حرفه ای

09388274213

 

چرا ایزوگام در کردان

شرایط آب و هوایی کردان به صورتی است که در زمستان ها آب و هوای سرد و در تابستان ها آفتاب داغ حدود 40 درجه را تجربه می کند. لذا برای عایق بندی و جلوگیری از ورود رطوبت و گرما خدمات ایزوگام کاری انجام می شود.

نوعی عایق رطوبتی ساخته شده از قیر و الیاف مصنوعی برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به محیط با پوشاندن نواحی مختلف تشکیل شده است. ایزوگام برای پوشش مناطق مختلف از جمله سقف، پی، دیوارها، کف، حمام و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

چرا ایزوگام در کردان را از فروشنده معتبر خریداری کنیم؟

عایق مورد استفاده برای پوشش سطح باید با استحکام و دوام بالا و دارای استاندارد مناسب باشد. اگر ایزوگام تهیه شده از کیفیت استاندارد و از مواد مرغوب تهیه شده باشد، مطمئنا تا تاریخ انقضا ماندگاری دارد. عایق هایی که استاندارد لازم را نداشته باشند و از مواد بی کیفیت ساخته شده باشند مطمئنا دوام زیادی ندارند و در مدت زمان بسیار کوتاهی دوام خود را از دست می دهند که در نتیجه آسیب های زیادی به سازه یا ساختمان وارد می شود. بنابراین هنگام تهیه عایق باید به برچسب استاندارد آن توجه کرد و ایزوگام را از مراکز معتبر خریداری کرد.

از جمله مراکز معتبری که در کرج و تهران و تمامی نواحی و شهرستان ها فعالیت می کنند، مرکز توزیع و نصب ایزوگام پردیسان گستر می باشد. پخش ایزوگام در کردان بهترین محصولات سقفی، پی و فونداسیون  را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این مجموعه ایزوگام برند دلیجان را به فروش می رساند که محصولات آن همگی از بهترین مواد اولیه تولید می شوند و همگی دارای گواهینامه ها، خدمات فروش، گارانتی و بیمه می باشند.

قیمت ایزوگام در کردان

توجه داشته باشید که اگر در جایی ایزوگام های برند دلیجان را به قیمت پایین تر از بازار به فروش می رسانند قطعا ایزوگام تقلبی است. زیرا قیمت ایزوگام را شرکت تولیدکننده اعلام می کند و فروشندگان تقریبا و به طور میانگین در محدوده قیمت مناسب این محصول را به فروش می رسانند.

از این رو اگر قصد خرید ایزوگام را دارید در درجه اول بهتر است جنس مرغوب از نامرغوب را شناسایی کنید و یا حتما از نمایندگی معتبر این محصول را خریداری کنید.

نکته: در محاسبه قیمت ایزوگام در کردان علاوه بر قیمت متریال ایزوگام هزینه نصاب جداگانه پرداخت می شود.

دستمزد نصاب ایزوگام در کردان

دستمزد نصاب ایزوگام در کردان را اتحادیه تعیین می کند و با توجه به سختی کار این قیمت متغیر است. ما در مجموعه پردیسان گستر برای محیط ها با متراژهای بالا تحفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم. از این رو در صورتی که قصد انبوه سازی دارید می توانید از تخفیفات ویژه ما استفاده کنید.

علاوه بر این ایزوگام به صورت نقد و اقساط ارائه می دهیم به طوری که برای خرید ایزوگام چکی و قسطی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این رابطه ارائه کنند.

نصب ایزوگام در کردان

کیفیت ایزوگام کاری به کیفیت متریال آن محدود نمی شود. اگر شما بهترین متریال را تهیه کنید اما عملیات ایزوگام کاری موفقیت آمیز نباشد نتیجه مناسبی دریافت نمی کنید. از این رو برای نصب ایزوگام مراحل زیر را طی کنید:

  • سطح را تمیز و عاری از گرد و خاک شود.
  • شیب بندی مناسبی انجام می شود
  • درزگیری انجام می شود.
  • دور ناودان ها مشخص می شود.
  • ایزوگام به طور مناسب برش داده شود.
  • لایه های ایزوگام به درستی انجام شود.
  • خدمات ایزوگام کاری به طور مناسب انجام شود.
  • حسن انجام کار چک شود
  • ضمانت ارائه شود.

عمر مفید ایزوگام در کردان

در صورتی که ایزوگام به درستی نصب شده باشد  حدود 10 الی 15 سال عمر مفید دارد. البته همانطور که در ابتدای مقدمه عنوان شد انقباض و انبساط دما در کردان زیاد است. از این رو عمر مفید ایزوگام در کردان تحت تاثیر  این تغییرات دمایی است. همچنین تحت تاثیر عواملی مانند حوادث و استفاده از محیط مورد نظر نیز می باشد. خوشبختانه ایزوگام در صورتی که تمام نقاط آن دچار آسیب نباشد و فرسوده نشده باشد قابلیت تعمیر دارد.

تعمیر ایزوگام در کردان

در صورتی که قصد تعمیر ایزوگام در کردان و یا لکه گیری آن را دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با مجموعه ما تماس بگیرید. تکنسین ما ابتدا آن را بررسی می کند و سپس برای رفع مشکل اقدام می کند.

در مواقعی که لکه گیری ایزوگام در کردان مناسب نباشد تکنسین به شما تعویض کامل آن را پیشنهاد می دهد زیرا ممکن است در سال ها یا ماه های آینده با خرابی مناطق دیگر ایزوگام روبه رو شوید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی ایزوگام در کردان پرداخته شد. در صورتی که قصد ایزوگام کاری در این منطقه را دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید. برای این منظور فقط کافی است با شماره هایی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با مجموعه پردیسان گستر در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع