شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در شمیران نو

اگر به دنبال عایق کاری در شمیران نو هستید می توانید کلیه خدمات قیرگونی، ایزوگام کاری و آسفالتکاری را به مجموعه ما بسیپارید. پردیسان گستر یکی از نمایندگی های دلیجان است که در این منطقه فعالیت دارد و این خدمات را به انجام می رساند. در صورتی که قصد ایزوگام کاری دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با مجموعه ما تماس بگیرید.

ایزوگام و مزایای آن در شمیران نو

ایزوگام از قیر و باقیمانده های نفتی ساخته می شود و ما آن را به صورت غشاهای لاستیکی می بینیم. این لایه برای کاربرد مختلف مانند آب بندی سقف و ستون، سقف، تراس، اتصالات انبساط، مناطق مرطوب، نما و غیره استفاده می شود.این یک محصول منحصر به فرد است که می تواند برای ضد اب کردن اکثر قسمت های یک ساختمان استفاده شود. ایزوگام از نظر تکنولوژیکی بسیار بهتر از جایگزین هایی مانند قیرگونی، محصولات کریستالی، افزودنی ها، پوشش های مختلف و غیره هستند. استفاده از این محصولات ممکن است در پروژه هایی که از ایزوگام استفاده می شود، اجتناب شود. مزایای ایزوگام در شمیران نو را می توان به شرح زیر بیان کرد:

  • در برابر اشعه ماوارء بنفش مقاوم است.
  • در برابر آلاینده ها مقاوم می باشد.
  • دارای طول عمر طولانی 10 الی 20 سال
  • قابل بازیافت است و پیامدهای زیست محیطی کمی دارد.
  • بار سنگین به ساختمان ایجاد نمی کند.
  • در برابر رطوبت بسیار مقاوم است.

قیمت ایزوگام در شمیران نو

قیمت ایزوگام در شمیران نو به دو بخش قیمت ایزوگام و نصب آن طبقه بندی می شود.

در صورتی که ایزوگام را از نمایندگی های مجاز و اصلی خریداری کنید قیمت آن توسط تولیدکننده مشخص می شود و تحت تاثیر نوسانات اقتصادی در کشور می باشد. هر چقدر ثبات قیمت ها در کشور بیشتر باشد قیمت ایزوگام با ثبات تر و تحت تاثیر کمتری قرار می گیرد. اما متاسفانه به دلیل افزایش قیمت ها امکان درج قیمت در این نوشتار امکان پذیر نیست. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت ایزوگام بسیار تحت تاثیر انواع آن است. برای مثال ایزوگام پشت فویل دار و یا ایزوگام دو لایه دارای قیمت بالاتری نسبت به ایزوگام ساده است. در بازار ایزوگام های تقلبی و ارزان بسیاری وجود دارد. لذا در هنگان خرید سعی کنید از نمایندگی معتبر این محصول را خریداری کنید.

همانطور که پیش از این بیان شد قیمت ایزوگام کاری در شمیران نو بسیار تحت تاثیر دستمزد ایزوگام کار نیز می باشد. قیمت نصب ایزوگام شمیران نو را اتخادیه تعیین می کند و تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند سختی کار، اینکه قرار است کجا را مورد ایزوگام کاری قرار دهید می باشد. در صورتی که قصد دارید اطلاعات جامعی از قیمت ایزوگام و نصب آن در شمیران نو کسب کنید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

5 نکته طلایی برای نصب ایزوگام در شرایط مختلف

5 نکته طلایی برای نصب ایزوگام در شرایط مختلف به شرح زیر می باشد:

1- به نوع و کیغیت ایزوگام برای نصب ایزوگام توجه کنید.

نوع ایزوگام، کیفیت آن، داشتن نماد استاندارد و مواد آن مهمترین موضوعی است که برای نصب ایزوگام باید توجه کرد. در صورتی که از نوع و کیفیت آن را دقیق انتخاب کرده باشید می توانید سال ها به راحتی از ان استفاده کنید و از مقاومت و دوام ان اطمینان حاصل کنید.

2- توجه به سطح مورد نظر

قبل از نصب ایزوگام، سطحی که قصد دارید ایزوگام کنید مانند سقف، زیربنا و سرویس بهداشتی را بررسی کنید. زیرا این نوع عایق رطوبت می باشد و در برخی موارد قابل استفاده نیست. برای مثال نصب ایزوگام بر روی چوب، سقف، آهن و فلز، سیمان و بتن، نصب ایزوگام بر روی سرامیک قابلیت نصب ندارد.

3- استفاده از قیر در زیر سازی

برای نصب ایزوگام نباید در زیر آن سوراخ و روزنه ای باشدو سطح باید کاملا تمیز باشد. شما می توانید با استفاده از قیر در زیرسازی استفاده کنید و تمام روزنه ها را ببندید.

4- استفاده از پرایمر

برای چسبیدن بهتر ایزوگام به سطح بهتر است از پرایمر استفاده کنید تا ایزوگام به خوبی به سطح بچسبد.

5- زمان مناسب برای ایزوگام کاری

در صورتی که قصدایزوگام کاری دارید باید در زمان مناسب این کار را انجام دهید. در زمان یخبندان یا زمانی که هوا بارانی است بهتر است از انجام این کار اجتناب کنید.

خرید ایزوگام در شمیران نو

برای خرید ایزوگام در شمیران نو توجه داشته باشید که از مکان های مناسب اقدام به خرید ایزوگام کنید. زیرا در بازار ایزوگام تقلبی زیاد است. ایزوگام تقلبی رول آن پلمپ نیست. بوی بدی می دهد و چسبناک است و تیشوهای موجود در ان باز شده است.

برای خرید ایزوگام در شمیران نو  می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. ما یکی از فروشندگان ایزوگام در این منطقه و تهران و کرج می باشیم. در این مجموعه انواغ و اقسام ایزوگام دلیجان از برندهای مختلف به فروش می رسد برای مثال ایزوگام آسیا گستر دلیجان، ایزوگام پشم شیشه دلیجان، ایزوگام صدف بام دلیجان، ایروگام ستاره طلایی دلیجان،ایزوگام غرب گستر دلیجان،ایزوگام برفاب دلیجان و… می باشد. در صورتی که قصد خرید این محصولات به صورت عمده و خرده دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید. توجه داشته باشید که ما برای خریداران عمده تخفیف های باور نکردنی در نظر گرفته ایم.

همچنین شرایط پرداخت قسطی و چکی برای این محصول در نظر گرفته ایم که شما می توانید از مزایای خرید از ما لذت ببرید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی ایزوگام در شمیران نو پرداخته شد. شما می توانید از نمایندگی ما این محصول را به صورت چکی و اقساطی خریداری کنید. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول و یا ایزوگام کاری در شمیران نو و در تهران و کرج را دارید با مجموعه ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع