شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

ایزوگام در رباط کریم

شرکت پردیسان گستر نمایندگی دلیجان در رباط کریم است و کلیه خدمات عایق کاری از قبیل ایزوگام ، آسفالت کاری، قیرگونی را به انجام می رساند. در صورتی که قصد ایزوگام در رباط کریم را دارید از طریق همین سایت اقدام کنید. این مجموعه با کادری مجرب در سریع ترین زمان ممکن این خدمات را به انجام می رساند. همچنین امکان ایزوگام قسطی و چکی نیز فراهم است لذا با خیال راحت یک عایق کاری مناسب را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

شماره تلفن ایزوگام کار در رباط کریم

در نظر داشته باشید که شرکت پردیسان گستر تنها فروشنده ایزوگام در رباط کریم نیست بلکه کلیه خدمات نصب ایزوگام در این منطقه را به انجام می رسد. شماره تلفن ایزوگام کار در رباط کریم به شماره.. می باشد. علاوه بر این شما می توانید با راه های ارتباطی ما از قبیل تلگرام، واتس اپ و روبیکا با مجموعه ما در تماس باشید.

قیمت ایزوگام در رباط کریم

عموما اغلب افرادی که به دنبال ایزوگام کار هستند قصد دارند که قیمت دقیق این خدمات را بدانند. ما در ادامه به تشریح کامل قیمت ایزوگام در رباط کریم می پردازیم. در مجموع باید بدانید که خدمات ایزوگام کاری به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل موثر بر قیمت ایزوگام شامل سه دسته اصلی می باشد:

برای اینکه یک سطحی را عایق بندی کنید نیاز است که ایزوگام آن را تهیه کنید. لذا اولین مرحله در انجام این عملیات خرید ایزوگام است. شما باید علاوه بر انتخاب برند و کیفیت ایزوگام از انواع آن نیز اطلاع داشته باشید. برای مثال ایزوگام تک لایه، دولایه، چند لایه، ایزوگام پشت طرح دار و فویل دار و .. اگر برای شما انتخاب نوع ایزوگام مقدور نیست نگران نباشید. تکنسین ما در محل حاضر و پس از بررسی مناسب ترین عایق بندی را به شما ارائه می دهد.

پس از انتخاب ایزوگام باید سطح مورد نظر به خوبی بررسی شود و دستمزد ایزوگام کار محاسبه شود.

باید بدانید که دستمزد ایزوگام کار در رباط کریم تحت تاثیر عوامل مختلفی است.  در ابتدا باید بگوییم قیمت ایزوگام کاری توسط اتحادیه تعیین می شود و تحت شرایط کار و سختی کار هزینه خدمات عایق بندی متفاوت است. برای مثال:

در صورتی که سطح برای ایزوگام کاری آماده نباشد ابتدا باید این عملیات انجام شود و به خوبی شیب بندی شود. همچنین قیمت ایزوگام در رباط کریم ممکن  با توجه به نوع عایق بندی اینکه می خواهید پشت بام را عایق بندی کنید و یا فنداسیون متفاوت است.

گاهی اوقات افراد به منظور ترمیم ایزوگام در رباط کریم تماس می گیرند. هزینه لکه گیری ایزوگام کمتر از این است که یک سطح صفر را عایق بندی کنید.  در ادامه ما به تشریح بیشتر موارد فوق می پردازیم.

نصب ایزوگام در رباط کریم

شرکت پردیسان گستر در حومه شهر تهران و کرج خدماتی را ارائه می دهد که شامل: نصب ایزوگام در رباط کریم، ایزوگام در تجریش، ایزوگام در اسلامشهر و صادقیه، کرج، مهرشهر ، ایزوگام در اندیشه… می باشد.
در اینجا به نکات مهمی که در هنگام نصب باید در نظر گرفته شود، می پردازیم.

  • قبل از نصب بر روی پشت بام یا سطح سرویس، ابتدا باید سطح کار تمیز شده و سنگدانه ها و مواد اضافی روی سقف جمع آوری شود.
  • شیب بندی مناسب انجام شود.
  • زیرسازی به درستی انجام شود و هیچ روزنه ای در کف وجود نداشته باشد.
  • برای بهتر چسبیدن ایزوگام به کف می توان از پرایمر استفاده کرد.
  • رول ایزوگام را باز کرد و با شعله اقدام به چسباندن آن کرد.

در نهایت برای حفظ ایزوگام و جلوگیری از سوراخ شدن ایزوگام، روکش دیگری از ایزوگام زیر صفحه و سر رادیاتورها قرار دهید.

 

لکه گیری ایزوگام در رباط کریم

همانطور که پیش از این اشاره شد ایزوگام پس از مدتی دچار آسیب و فرسوده می شود و عمر آن به اندازه عمر ساختمان نیست. برای لکه گیری ایزوگام در رباط کریم می توانید با ما تماس بگیرید. تکنسین ما در محل حاضر و نظر قطعی خود را اعلام می کند. گاهی به صرفه تر است که به جای لکه گیری تعویض شود. لذا در صورتی که قصد پرداخت هزینه برای ترمیم ایزوگام در رباط کریم را دارید به این نکته توجه کنید که هزینه گزافی برای آن پرداخت نکنید.

 

خرید ایزوگام در رباط کریم

ترکیب ایزوگام با کیفیت و استاندارد شامل موادی مانند قیر خالص اصلاح شده، رزوه‌ها، منسوجات پلی استر، مشتقات عالی و پلاستیک می‌باشد. مشخصات ظاهری ایزوگام معمولی کاملاً واضح و برای عموم مردم قابل مشاهده است، اکثر افراد از آن اطلاعی ندارند و پس از مدتی دچار مشکل می شوند. در صورتی که قصد خرید ایزوگام در رباط کریم را دارید  می توانید به راحتی ایزوگام های تقلبی را شناسایی کنید:

  • ایزوگام های بی کیفیت به جای قیر خالص با استفاده از ضایعاتی مانند نفت کوره، زباله های پلاستیکی و زباله های پالایشگاهی هستند تولید می شود.
  • در هنگام نصب عایق بوی بدی شبیه بوی روغن سوخته و گازوئیل خارج می شود.
  • همچنین اگر دست خود را به پشت ایزوگام های بی کیفیت بکشید، دست شما کاملا سیاه می شود و حتما مواد ایزوگام به دست شما می چسبد.

بنابراین، اگر عایق هایی با قیمت کمتر از حد معمول دریافت می کنید، حتما آن را زیر سوال ببرید، زیرا ممکن است عایق استاندارد نباشد. با توجه به قیمت بالای قیر خالص، بسیاری از شرکت های تولیدی از پودر معدنی و مواد دیگر به جای قیر در تولید ایزوگام استفاده می کنند و به همین دلیل ایزوگام را با قیمت نهایی بسیار پایین تری به بازار عرضه می کنند و مردم به دلیل قیمت پایینی که می خورند فریب خورده می شوند.

هرچند در مجموعه پردیسان گستر چنین اتفاقی نمی افتد و تضمین شده است، زیرا در ساخت و نصب ایزوگام از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده شده است و کلیه محصولات ما از برند اصل دیلجان تهیه می شود.

نمایندگی ایزوگام دلیجان در رباط کریم

در صورتی که قصد خرید ایزوگام را دارید پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم از نمایندگی برند دلیجان در رباط کریم می باشد. نمایندگی ها تحت نظر برند فعالیت می کنند به شما کالای اصل تحویل می دهند و به دلیل اینکه تحت مدیریت برند هستند نمی توانند محصول را گران تر بفروشند. همچنین در صورتی که ارزان تر بفروشند سریعا متوجه کلاهبرداری می شوید.

 

جمع بندی

در این مقاله تلاش شد صفر تا صد خدمات ایزوگام کاری در رباط کریم از قبیل نوع، قیمت، نحوه خرید و بهترین نمایندگی اشاره شود. در صورتی که قصد استفاده از این خدمات را دارید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع