شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

قیرگونی در غرب تهران

در این مطلب قصد داریم که در مورد انواع خدمات قیرگونی در غرب تهران، نحوه ی نصب صحیح این عایق، مزایا و معایب آن و همچنین دستمزد اجرای قیرگونی در این منطقه از تهران اطلاعاتی را به شما عزیزان بدهیم.

به اطلاع اهالی محترم پایتخت می رسانیم که ساکنین محترم تمامی مناطق غرب تهران و محله های زیر مجموعه ی آن، از قبیل پونک، صادقیه، ستارخان، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، آزادی، حصارک، فردوس، وردآورد و … به منظور محافظت از سطوح مختلف در ساختمان های خود از جمله پشت بام منازل و سرویس های بهداشتی و سطوح دیگر و نیز جلوگیری از نفوذ هر گونه رطوبت، جهت بهره مندی از کلیه ی خدمات قیرگونی در غرب تهران توسط تیم قیر کار مجرب، می توانند به نمایندگی پردیسان گستر در این منطقه مراجعه کنند. همانطور که می دانید، عایق قیرگونی دارای قابلیت محافظت از نفوذ هر گونه رطوبت به درون سازه ها بوده و روش اجرای خاصی دارد که در ادامه به چگونگی نصب آن خواهیم پرداخت. شما عزیزان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با نمایندگی های پردیسان گستر در این منطقه تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی قیرگونی در غرب تهران

ساکنین محترم غرب تهران که در جستجوی یافتن یک نمایندگی معتبر به منظور انجام قیرگونی در سطوح مختلف ساختمان های خود هستید، ما به شما توصیه می کنیم که به شرکت پردیسان گستر که به عنوان برترین نمایندگی قیرگونی در غرب تهران شناخته شده است، مراجعه کنید تا بتوانید پروژه های عایق کاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در نمایندگی این مجموعه در غرب تهران، تیم های قیر کار متخصص با استفاده از تجارب بسیار مفید خود، در تمامی روزهای هفته در خدمت همشهریان عزیز ساکن در این منطقه می باشند.

همان طور که می دانید قیرگونی از جمله عایق های سنتی بسیار پرطرفدار است که اگر به صورت صحیح و اصولی اجرا شود، سال های زیادی می تواند در محل محل مورد نظر کارایی لازم را داشته و از نفوذ رطوبت به قسمت های مختلف ساختمان جلوگیری کند. از این رو همکاران ما در این نمایندگی، با تکیه بر توان تخصصی نیروهای قیرکار خود، این اطمینان را به شما می دهند که، با کیفیت ترین قیرگونی را با استفاده از متریال درجه یک، با قیمت مناسب و به همراه خدمات پس از فروش فوق العاده، در کوتاه ترین زمان به شما تحویل دهند.

نصب قیرگونی در غرب تهران

توجه داشته باشید که عایق قیرگونی علاوه بر این که یکی از بهترین عایق های رطوبتی جهت ایزولاسیون پشت بام، دیوار و قیرگونی کف ساختمان ها و… است و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند، به نوعی به منظور زیرسازی سطح زیر ایزوگام نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما نکات بسیار مهمی در مورد اجرای قیرگونی وجود دارد که حتما در هنگام نصب آن مورد توجه قرار گیرند و به درستی رعایت شوند تا عایق اجرا شده عملکرد مناسبی در سطح مورد نظر داشته باشد؛ از جمله این که:

– در قیرگونی سقف یا سرویس های بهداشتی، حداقل ضخامت قیرگونی باید ۳۰ سانتی متر باشد.

– از آنجایی که عملیات نصب قیرگونی نیاز به دمای بالایی دارد، نباید در فصل زمستان و در هوای سرد انجام گیرد.

– در هنگام اجرای عایق قیر گونی، سطح مورد نظر باید کاملا خشک و عاری از هر گونه رطوبت باشد تا عایق مورد نظر بتواند به صورت کامل به سطح مورد نظر چسبیده و بتواند در مقابل نفوذ رطوبت از آن محافظت کند.

-یک نکته ی بسیار مهم که پیش اجرای قیرگونی حتما باید مورد توجه قرار گیرد، این است که ابتدا باید بررسی شود که سقف مورد نظر تحمل وزن عایق قیرگونی را دارد یا خیر؟

– یک مسئله ی دیگر که پیش از نصب قیرگونی باید مورد توجه قرار گیرد، این است که حتما باید پیش از اجرا، شیب مورد نیاز جهت هدایت آب به سمت آبروها و ناودان ها تأمین گردد.

– به توصیه ی برخی از کارشناسان، بهتر است قیرگونی با یک لایه سیمان پوشانده شود تا به این ترتیب آسیب کمتری نیز به لایه های آن برسد.

– مهم ترین نکته در نصب قیرگونی در غرب تهران این است که کلیه ی مراحل آن باید توسط افراد قیرکار ماهر و متخصص انجام گیرد. از این رو نصابان مجرب شرکت پردیسان گستر که مجری معتبر انواع پروژه های قیرگونی در غرب تهران و عایق های رطوبتی دیگر است، جهت اجرای اصولی و کاملا صحیح تمامی مراحل قیرکشی سطح مورد نظر، در خدمت شما عزیزان ساکن در این منطقه می باشد.

مراحل اجرای قیرگونی در غرب تهران

مراحل اجرای قیرگونی در غرب تهران به صورت زیر است:

۱) در مرحله ی اول باید سطح مورد نظر، با استفاده از سیمان به صورت کامل پوشش داده شود و باید توجه شود که این پوشش ترک برندارد تا قیر به راحتی بتواند روی آن را بپوشاند.

۲) سپس باید یک لایه قیر بر روی پوشش سیمانی پخش شود و باید توجه گردد که قیر سطح مورد نظر را کاملا پوشش دهد تا سطح مورد نظر کاملا در برابر نفوذ رطوبت ایزوله گردد.

 ۳) در این مرحله روی قیر باید با استفاده از یک لایه گونی، به صورت کامل پوشانده شود، به طوری که لایه ی گونی با دقت بر روی سطح مورد نظر باز شود و هیچ گونه چین خوردگی بر روی آن باقی نماند.

۴) در این قیر نرم و قیر سفت را با هم مخلوط کرده و با استفاده از آن، لایه ی دوم قیر، بر روی گونی پخش می شود.

۵) در این مرحله قیر و گونی به صورت معکوس نیز اجرا می شود تا مسیر نفوذ آب به صورت کامل بسته شود.

پیش از اجرای قیرگونی در غرب تهران، کارشناسان مجموعه ی پردیسان گستر، تمامی شرایط مورد نیاز را جهت اجرای این عایق بررسی کرده و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، عایق قیر گونی توسط ماهرترین قیرکاران تهران، به صورت کاملا تضمینی اجرا خواهد شد.

خدمات تعمیر قیرگونی در غرب تهران

قیرگونی نیز همانند انواع دیگر عایق های رطوبتی، ممکن است پس از گذشت مدتی از زمان نصب آن، بر اثر عوامل گوناگون، دچار شکاف یا نشتی شده و به این ترتیب با نفوذ رطوبت، کارایی خود را از دست بدهد و در این شرایط، نیاز به تعمیر قیرگونی خواهد داشت. توجه داشته باشید که  تعمیر قیر و گونی مراحل و روش های مختلفی دارد که حتما باید مورد توجه قرار گیرند. از این رو جهت ترمیم و لکه گیری قیرگونی در غرب تهران، در مرحله ی اول باید یک کارشناس متخصص و مجرب از محل مورد نظر بازدید کند تا پس از برسی دقیق وضعیت سطح مورد نظر و تعیین شدت آسیب دیدگی ها، اقدامات مورد نیاز جهت ترمیم و لکه گیری این عایق انجام گیرد.

توجه داشته باشید که در صورت وجود خرابی در سطح قیر گونی، اجرای اقدامات لازم جهت ترمیم قیرگونی، به عنوان یک اقدام ضروری جهت افزایش طول عمر این عایق و جلوگیری از ایجاد آسیب در قسمت های مختلف ساختمان مطرح می شود. البته گاهی خرابی های موجود در این عایق، تنها از طریق لکه گیری قیرگونی برطرف می شوند، اما گاهی اوقات نیز نیاز به تعویض کامل قیرگونی فرسوده و قیرکشی مجدد در سطح مورد نظر وجود خواهد داشت. به طور کلی پس از انجام مراحل تعمیر، مقاومت عایق در برابر بارش ها و نفوذ انواع رطوبت افزایش پیدا خواهد کرد. در همین زمینه شرکت پردیسان گستر، آمادگی خود را اجرای تخصصی ترین خدمات تعمیر و لکه گیری قیرگونی در غرب تهران، با بهره گیری از تخصص و تجربه ی نیروهای قیرکار ماهر، اعلام می دارد.

قیمت قیرگونی در غرب تهران

قیمت قیرگونی در غرب تهران به عوامل متعددی بستگی دارد، که مهم ترین این عوامل عبارت است از متراژ و مساحت سطحی است که قرار است عایق کاری در آن انجام گیرد. عوامل مهم دیگر نیز عبارتند از حجم قیرگونی و کیفیت مواد اولیه ی مورد استفاده جهت اجرای قیر و گونی. کارشناسان شرکت پردیسان گستر با توجه به عوامل ذکر شده و همچنین با در نظر گرفتن هزینه ی قیرکشی در سطوح مختلف، هزینه ی اجرای قیرگونی در سطح مورد نظر را تعیین می نمایند. توجه داشته باشید که هرینه ی اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام و … نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

مورد دیگری که باید در نظر گرفته شود، این است که قیرگونی در سطوح مختلف ممکن است به صورت یک لایه، دولایه و یا سه لایه اجرا شود که هر یک هزینه های متفاوتی خواهند داشت. علاوه بر این زیرسازی سطوحی که به عایق ‌کاری نیاز دارند نیز باید  پیش از اجرای عایق، ترمیم و بهینه ‌سازی شوند. یک مسئله ی مهم دیگر در مورد هزینه ی اجرای قیرگونی در غرب تهران، محاسبه ی دستمزد نصاب قیرگونی است

که با توجه به نوع سطح و شرایط سطح مورد نظر و منطقه ای محل اجرای پروژه در آن قرار دارد، تعیین می گردد. به اطلاع شما ساکنین محترم غرب تهران می رسانیم که همکاران ما در شرکت پردیسان گستر، پس از بررسی شرایط سطح مورد نظر و با در نظر گرفتن فاکتورهای ذکر شده، منصفانه ترین هزینه را تعیین خواهند کرد. 

در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی در مورد قیرگونی در غرب تهران چه باید کرد؟

شما ساکنین محترم غرب تهران می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل در قیرگونی سطوح مختلف، به صورت حضوری به آدرس نمایندگی پردیسان گستر در این منطقه مراجعه کرده و یا از طریق تماس با همکاران ما، جهت حل مشکل به وجود آمده، از کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید. کارشناسان این مرکز در صورت لزوم در محل مورد نظر حضور یافته و اقدام به حل مشکل به وجود آمده خواهند کرد.

آیا گونی هفت در چهل، جهت اجرای قیرگونی در غرب تهران، مورد استفاده قرار می گیرد؟

بله. همکاران ما در این مجموعه، همواره تمامی پروژه های قیرگونی در غرب تهران را با استفاده از مواد اولیه درجه یک از جمله گونی هفت در چهل مرغوب و قیر پالایشگاهی درجه یک با مناسب ترین قیمت انجام می دهند.

آیا جهت قیرگونی در غرب تهران، از قیر سرد آماده نیز استفاده می گردد؟

بله. این مجموعه در صورت تمایل کارفرما جهت اجرای قیرگونی در این منطقه، از قیر سرد آماده که نوعی پوشش قیری اصلاح شده ی پلیمری است، استفاده می کند. نحوه ی اجرای این نوع قیر به صورت سرد بوده و بدون نیاز به گرما با سهولت و سرعت بالا در تمامی سطوح عمودی و افقی با روش های معمول مانند قلمو، غلطک و بهتر از همه به روش اسپری اجرا می گردد.

آیا خدمات قیرگونی در غرب تهران، شامل ضمانت نامه و خدمات پس از فروش نیز می شوند؟

بله. تمامی محصولات و خدمات قیر و گونی ارائه شده توسط شرکت پردیسان گستر در این منطقه، دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشند که مصرف کنندگان محترم خدمات و محصولات این شرکت، در صورت بروز هر گونه مشکل، می توانند به صورت رایگان از خدمات پس از فروش این مجموعه بهره مند شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع