شعبه

تهران-کرج

ارسال ایمیل

info@pardisangostar-co.com

شرکت آسفالت کاری

مقدمه

شرکت آسفالت کاری و اسفالت کاری از موارد می باشد که انجام دادن آن به تخصص خاصی نیاز دارد و هر کسی توان انجام دادن آن را ندارد. برای این یک زمین یا محطه یا جاده آسفالت شود باید ابتدا توسط یک فرد متخصص بازدید شود و به طور کامل بررسی شود که آیا احتیاج به زیرسازی دارد یا خیر و سپس مراحل کار را شروع کند.

راحت ترین راه برای آسفالت کردن این است که آن را به دست شرکت های آسفالت کاری بسپاریم که دارای نیرو های زبده در این زمینه هستند و به صورت تخصصی و با مهارت بالا آسفالت کاری انجام می دهند.

 شرکت آسفالت کار

شرکت آسفالت کاری

شرکت آسفالت کار به شرکتی گفته می شود که تخصص اصلی نیرو های ان آسفالت کردن در موارد مختلف و تمامی زمینه ها پاشد. اسفالت کاری هایی  با ابن عنوان تمام مواردی را که می شود اسفالت کرد مانند پشت بام ، محوطه و …. را به خوبی پوشش می دهد. چنین شرکت هاییی وقتی به محلی برای اسفالت کاری اعزام می شوند در اولین قد خود محیط و زمین را مورد بررسی قرار می دهند این که زمین صاف و هموار است یا پر فراز و نشیب. زمین و محوطه مورد نظر احتیاج به زیرسازی دارد یا فقط باید آسفالت آن ترمیم شود و دیگر موارد که در حیطه تخصصی این افراد می باشد.

به این دلیل که آسفالت کردن کار بسیار دشوار می باشد و خود فرد قادر به انجام دادن آن نیست برای چنین مواردی بهتر است با شرکت های مربوط به آسفالت کاری تماس بگیرد و صفر تا صد کار را به آن ها بسپارد. آسفالت کاری توسط شرکت ها معمولا به دو روش صورت می گیرد روش دستی و روش مکانیزه که از روش مکانیزه آسفالت کاری در مواردی استفاده می شود که متراژ زمین بسیار بالا باشد.

 شرکت آسفالت کاری و راه سازی

شرکت آسفالت کاری

 نوع توسعه یافته شرکت آسفالت کاری شرکت آسفالت کاری و راه سازی می باشد. با توجه به اهمیتی که راه ها در هر کشوری و دارد و پیوند دهنده شهر های یک کشور به یکدیگر می باشد  مسئله آسفالت کردن جاده و آسفالت اصولی آن بسیار اهمیت دارد و معمولا آسفالت کردن جاده ها  به صورت پروژه های عمرانی انجام می شود و سازمان های که مسئول نوسازی و راهسازی  در ایران می باشد.

کلیه کار را به یک شرکت راه سازی می دهد. شرکتی که می خواهد به آسفالت کرده راه ها و جاده ها بپردازد باید تمام قوانین و اصولی که در آسفالت کردن جاده ها رعایت شود را مد نظر خود داشته باشد از آسفالتی استفاده کند توان مقاومتی و فرسایش بالایی داشته باشد چون تردد در جاده ها بسیار بالا  می باشد و یک آسفالت خوب می تواند از بسیاری از تصادفات جلوگیری کند.

 شرکت آسفالت کاری در تهران

برای اینکه بدانید بهترین شرکت  در تهران چه شرکتی می باشد با توجه به کثرت شرکت آسفالت کاری  در تهرا تنها کاری باید بکنید این است که اطلاعات عمومی خود را در زمینه آسفالت ، نوع آن و مواد استفاده شده در ساخت و تولید آن بالا ببرید و سپس از طریق تبلیغاتی که این شرکت ها برای معرفی شرکت خود در تهران انجام می دهند بپردازید آن وقت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 اسفالت کاری هایی بزرگ و پر قدرت در زمینه آسفالت کاری اغلب پروژه های بزرگ را در دست دارند و طریقه آسفالت کردن آن ها  کاملا مکانیزه می باشد که این موضوع باعث کیفیت آسفالت می شود.

شرکت هایی با رزومه قوی از مواد مرغوب برای آسفالت کردن استفاده می کنند چون هرچی که کیفیت مواد بهتر باشد آسفالت از استحکام بهتری برخوردار خواهد بود و در مقابل استفاده از مواد نامرغوب در آسفالت می تواند رزومه یک شرکت معتبر را زیر سوال ببرد.

شرکت آسفالت کار در کرج

شرکت آسفالت کاری

 کرج از شهر های همجوار و نزدیک تهران می باشد و به نوعی این دو شهر به یکدیگر متصل می باشد. شرکت آسفالت کار در کرج به تعداد زیاد وجود ندارد اما شرکت ها با روزمه درخشان در این شهروجود دارد.

همانطور که در مطلب بالا ذکر کرده ایم برای اینکه از کیفیت کاری یک شرکت اطلاع دقیقی داشته باشید ابتدا باید اطلاعات خود را در زمینه آسفالت و آسفالت کاری و مواد مورد استفاده در انواع آسفالت را  داشته باشید تا بتوانید با توجه به رزومه کاری شرکت های مختلف آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس از میان آن ها بهترین شرکت را انتخاب کنید و پروژه خود را با آسودگی خاطر به آن ها بسپارید.

شرکت هایی که در کرج می باشد شرکت ها با رزومه خوبی می باشند. حتی بعضی از آن ها در پروژه عمرانی آسفالت راه جاده ای تهران کرج نیز حضور داشته است. مسئولیت نیمی از کار به عهده آن ها بوده است.

 قیمت آسفالت در 1400

شرایط اقتصادی و جو موجود بر جامعه ایران به گونه ای می باشد. هیچ چیز از ثبات اقتصادی برخوردار نیست آسفالت نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.قیمت آن دائما با بالا و پایین رفتن نرخ دلار تغییر می کند.  عوامل گوناگونی وجود دارد که بر قیمت آسفالت تاثیر می گذارد. مهم ترین ان ها موادی می باشد که برای ساخت آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت آسفالت کیفیت مواد بالاتر و مرغوب تر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد بود.

از عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت آسفالت ضخامت آن می باشد هرچه ضخامت بیشتر باشد قیمت بالاتر است. 

 شرایط جوی

در اکثر موارد به این صورت می باشد که اگر شرایط آب و هوای مساعد نباشد. آسفالت کاری تعطیل می شود و در آن روز انجام نمی شود.زیرا اگر هم انجام شود با قیمت بسیار بالا ترنسبت به حالت عادی انجام می شود. چون در شرایط آب و هوایی بد سختی کار بالا می رود و هرچه سختی کار بیشتر شود. دستمزد به اجرا درآوردن آسفالت بیشتر خواهد شد.

 تعمیرات آسفالت

مشکل زمانی به وجود می آید که آسفالت کیفیت خود را از دست بدهد و بر اثر فرسایش شروع به گود شدن کند. در چنین مواقعی بهترین کار تماس با یک شرک برای ترمیم آن می باشد. معمولا برای ترمیم آسفالت ها و مرمت آن ها از آسفالت سرد استفاده می شود. ا

ز موارد مهمی که اگر در مراحل اولیه اجرا درآوردن آسفالت به آن توجه شود از خراب شدن آن در آینده جلوگیری می کند زیر ساز ها می باشد اگر قبل از آسفالت اولیه زیر ساز های آن بررسی شد و در صورت نیاز کارهای مربوط به زیرسازی آن انجام شود  در آینده تا سال های زیادی از به ترمیم آن نیاز نخواهد بود و از خرابی آن در زمان کوتاه جلوگیری می کند.

 سخن پایانی

شرکت های آسفالت کاری در سراسر کشور وجود دارد که مسئولیت آسفالت شهر خود را به عهده می گیرند. آسفالت کاری از دیدگاههای مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است علی الخصوص در مواردی که می خواهد آسفالت جاده به مرحله اجراء در بیاید.

مسائل مهمی که در آسفالت کاری باید به آن توجه شود زیرسازی صحیح آن می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *